اولویت امروز دولت تبدیل پروژه های نیمه تمام و آسیب دیده به اشتغال و ثروت است.


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854763

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه هزاران پروژه عمرانی نیمه تمام و آسیب دیده در کشور وجود دارد که هیچکدام تاکنون باعث تولید ثروت و اشتغال نشده است، گفت: دولت سیزدهم در تلاش است تا پروژه های اولویت دار آنها را احصا و شناسایی کند. عملیات در اسرع وقت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سید احسان هندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به طرح ها و پروژه های اصلی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پروژه های کلیدی مانند میانه- اردبیل استراتژی و موتورهایی وجود دارد که باید در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری برسند.

وی به سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با دستور رئیس جمهور موانع و گره های بسیاری باز شده است. نگاه و رویکرد دولت سیزدهم جلب توجه به استان هایی است که به دلایلی سهم کمتری دارند. از منابع کشور

هندوزی با بیان اینکه توسعه عدالت در همه حوزه ها از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: استان اردبیل با 1.6 دهم درصد جمعیت کشور کمتر از شش دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد و به دلیل پایین بودن در هر درآمد سرانه استان باید از آن استان حمایت ویژه شود.

وی بیان کرد: هزاران پروژه عمرانی نیمه تمام و آسیب دیده در کشور وجود دارد که تاکنون هیچ کدام موجب ثروت آفرینی و ایجاد اشتغال برای مردم نشده است اما دولت سیزدهم در تلاش است هر چه سریعتر پروژه های دارای اولویت را احصا و شناسایی کند. . زمان ممکن. “بهره برداری.


توسعه اقتصادی در اولویت اول استان اردبیل است

سید حامد عاملی مدیر اردبیل در شورای هماهنگی ادارات وزارت اقتصاد که با حضور دکتر سید احسان هندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در اردبیل برگزار شد، گفت: پیشرفت اقتصادی در اولویت اول اردبیل است. استان ما زیرساخت هستیم.

وی بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری دارد اما متاسفانه اقدامات لازم متناسب با این پتانسیل ها انجام نشده و شاخص های استان اردبیل نسبت به سایر استان ها پایین تر است که با توجه به رویکرد و تفکر مردم و دولت انقلابی نیاز است دولت باید به ظرفیت های استان توجه کند.

عاملی با بیان اینکه سال هاست برای خرید و نصب سامانه جن گیری کامیون های گمرکی بیله سوار اقدامی انجام نشده است، گفت: استان اردبیل 386 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد و روزانه حدود 400 کامیون از مرز گمرک بیله سوار تردد می کنند. این موضوع مشکلات زیادی ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز گمرک مرزی بیله سوار به دستگاه ایکس ری بسیار حائز اهمیت است و سال هاست که اقدامی برای خرید و نصب سامانه کامیونت بیله سوار بیله سوار انجام نشده و مصمم هستیم این زیرساخت مهم را با کمک های دولت

دیدگاهتان را بنویسید