اولویت خرید یحیی را بدانید; عجیب ترین گزینه در لیست گل های محمد

اولویت خرید یحیی را بدانید;  عجیب ترین گزینه در لیست گل های محمد

یحیی گل محمدی امروز باید به تمرینات پرسپولیس برگردد تا پروژه جذب بازیکن در نیم فصل را با جدیت دنبال کند. یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس در فصل زمستان جذب یک مهاجم با کیفیت است. پرسپولیس در روزهای اخیر نامه ای رسمی برای جذب چند بازیکن بومی ارسال کرد که با پاسخ منفی مواجه شد. به این ترتیب موضوع انتقال شهبازاده، مغانلو و شیمبا به پرسپولیس منتفی شده و قرمزها به سراغ گزینه های دیگر خواهند رفت.

یکی از مهاجمان مورد نظر یحیی گل محمدی، پیمان بابای است که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد. هفته گذشته مدیران پرسپولیس برای جذب این بازیکن نامه رسمی به تراکتور ارسال کردند که با پیشنهاد سنگین تبریزی مواجه شد.

تراکتور برای صدور رضایتنامه این مهاجم می خواهد 8 میلیارد تن دریافت کند. البته پرسپولیس تنها تیمی نیست که خواهان جذب بابایی است، چرا که گل گهر نیز رسما نامه ای به باشگاه تراکتورسازی ارسال کرده و از بابایی درخواست کرده است.

اما شهاب زاهدی یکی دیگر از گزینه های سرخ پوشان است. مهاجمی که این روزها در اوکراین شرایط خوبی دارد و به تازگی به تیم ملی دعوت شده است. جذب زاهدی بسیار دشوارتر از پیمان بابایی به نظر می رسد چرا که قرمزها با شرایط مالی خود قادر به پرداخت مبلغ رضایت نامه این بازیکن نیستند.

آخرین گزینه یحیی، مهاجم بزرگ شروین نفت آبادان است که انتخاب او مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. پس از مطرح شدن نام این بازیکن، هواداران و کانال های هواداران پرسپولیس نسبت به انتخاب یحیی موضع قاطعی داشتند.

البته برخی رسانه ها از ارسال نامه رسمی قرمزها برای جذب این بازیکن خبر دادند. مهاجمی که به دلیل پرداخت کم نفت می تواند به صورت یک طرفه فسخ شود. باید دید در نهایت کدام مهاجم در نیم فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید