اولویت شهر یزد تامین تجهیزات مقابله با بحران است


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838029

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به کمبود تجهیزات پیشگیری و مقابله با بحران گفت: اولویت مدیریت شهری باید تامین این تجهیزات باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، فاطمه زارع یکی از اعضای شورای شهر یزد صبح امروز در کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از جدی ترین مشکلات بحران یزد بحث نظارت است.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع سیل و پس از وقوع سیل در برخی محله ها مشارکت مردم بسیار خوب بوده و کمک های ویژه ای به نیروهای شهرداری داشته اند، ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین موضوعات مرتبط با مدیریت بحران، اهمیت توجه به عملیات روانی است. گفت.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه متأسفانه تجهیزات شهرداری یزد در شرایط بحران کم است، گفت: تامین تجهیزات لازم در این زمینه ضروری است و در این راستا پیگیری های کارکنان دولت باید انجام شود. افزایش یابد.”

زارع تصریح کرد: چرا وقتی مقامات ارشد دولتی برای بررسی خسارت وارد یزد می شوند، آنها را به جاهایی می بریم که مشکل کوچکی ندارند؛ چرا آنها را به جاهایی نبریم که زندگی همه مردم در آنجا نابود شده است. مسئولان باید خسارت وارده را ببینند و برای جبران آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اولویت اول شهرداری برای مقابله با بحران ها باید خرید تجهیزات باشد تا بتوانیم بهترین مدیریت را داشته باشیم، گفت: شهرداری برای مقابله با بحران های احتمالی در آینده نیازمند تجهیزات مدرن است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد گفت: بسیاری از نیروهای شهرداری در 48 ساعت خود یک لحظه نخوابیده اند و به صورت تمام وقت به مردم خدمات رسانی کرده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آسیب شناسی و ریشه شناسی چنین حوادثی باید مورد بررسی جدی قرار گیرد و به هیچ وجه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

زارع گفت: آموزش شهروندی بسیار مهم است و باید تلاش کنیم تا شهروندان در مواقع بحران اقدامات لازم را انجام دهند. به آنها اطلاع دهید

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد گفت: مدیریت زمان در مدیریت بحران بسیار حائز اهمیت است و متاسفانه در سیل اخیر مشکلات زیادی از نظر زمان انجام کارها وجود داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید