اولین برد دختران والیبال آسیا در گام دوم؛ کاپیتولاسیون تیم خونه به خونه مقابل دختران ایران/ فاروکی، بازیکنی که بیشترین امتیاز را در این مسابقه کسب کرده است


ساعت: 20:15
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881224

تیم والیبال جوانان ایران با غلبه بر قزاقستان به اولین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران از ساعت 16:30 ظهر امروز (سه شنبه 23 تیرماه) در دومین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف قزاقستان رفت و مقتدرانه و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. 3-0 این تیم را شکست داد.

تیم ملی ایران که از ابتدا بازی را در اختیار داشت در ست اول با نتیجه 25 بر 20 پیروز شد. تیم ایران در ست های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 21 پیروز شد تا فاتح این رشته شود.

دیدار ایران و قزاقستان با نیم ساعت تأخیر آغاز شد و به دلیل 5 بازی کره جنوبی و تایلند و با وجود حمایت تماشاگران حاضر در سالن، تیم ایران موفق شد تیم میزبان را شکست دهد.

تیم ایران روز گذشته (دوشنبه ۲۲ تیرماه) با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تایلند شکست خورد و با شکست قزاقستان میزبان به اولین برد خود در این رقابت ها دست یافت.

تیم والیبال دختران فردا تعطیل است و در دیدار پایانی مرحله گروهی (27 تیر، شنبه) ساعت 8:30 به مصاف کره جنوبی می رود.


فاروکی بهترین گلزن بازی بود

رویا فاروقی گودری بانوی تیم ملی والیبال بانوان ایران در دیدار ایران با قزاقستان عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

در پایان این دیدار رویا فاروقی بانوی تیم ملی ایران با 20 امتیاز برترین گلزن این مسابقات شد.

همچنین ریحانه فضلی با 12 امتیاز و مبینا غفاریان با 7 امتیاز دیگر گلزنان ایران در این بازی بودند. در ترکیب قزاقستان ملیو کووا با 12 امتیاز بهترین بود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید