اولین تصویر واقعی از آیفون SE 3

آیفون SE 3 که به عنوان جانشین آیفون SE 2 شناخته می شود، احتمالا در ماه مارس سال جاری وارد بازار خواهد شد. اگرچه شایعات زیادی در مورد این تلفن همراه منتشر شده است، اما دو گزارش ضد و نقیض در مورد طراحی آن وجود دارد؛ یکی از شایعات ادعا می کند که این تلفن دارای شکل فاکتور مشابه iPhone SE 2 خواهد بود، در حالی که شایعه دیگری می گوید که این تلفن هوشمند شکل فاکتور مدرن تری مشابه iPhone XR خواهد داشت.

در حالی که طرفداران هر یک از این دو ادعا با یکدیگر تناقض دارند، تصاویر زنده آیفون SE 3 به نقل از یک منبع ناشناس از John Prazer به صورت آنلاین درز کرده است. این تصاویر زنده فاش شده نشان می دهد که طراحی آیفون SE 3 ممکن است شبیه طراحی قبلی آن باشد. این تصاویر که جان پراسر در ویدئویی روی آیپد خود به نمایش گذاشت، چندان خوب نیستند، اما هنوز می توان برخی از جزئیات دستگاه را تشخیص داد.

می توانید گوشی هوشمند را به رنگ مشکی با لبه های بالایی صفحه نمایش و دکمه Touch ID زیر آن ببینید. پنل نمایشگر به دلیل کیفیت ویدئو و قرارگیری تصویر آی‌پد کاملاً دانه‌دار به نظر می‌رسد، اما نام مدل iPhone SE و نسخه نرم‌افزار iOS 15.2 هنوز قابل تشخیص هستند. اینها اولین تصاویر واقعی از iPhone SE 3 هستند، اما برخی از کارشناسان هنوز مطمئن نیستند که آیا این تصاویر واقعا متعلق به این گوشی هستند یا خیر. بر اساس برخی گزارش ها، محل لوگوی اپل، مشابه آیفون 8، کمی بالاتر است، نه در وسط، مانند آیفون SE. نمونه اولیه 2022 باید طراحی جدیدتری با لوگوی اپل در وسط پنل پشتی داشته باشد. بنابراین برخی گفته اند که این تصاویر جعلی هستند، اما با توجه به پیشینه جان پریزر، برخی دیگر معتقدند که او نمی تواند با چنین چیزی به اعتبار خود آسیب برساند.

اولین تصویر واقعی از آیفون SE 3

مشخصات آیفون SE 3

انتظار می رود لبه های ضخیم بالا و پایین آیفون SE فعلی در مدل جدید حفظ شود. این بدان معناست که باید یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با سنسور Touch ID وجود داشته باشد. اپل می خواهد این صفحه نمایش کوچک را با جدیدترین چیپست پرچمدار A15 Bionic که شبکه 5G را ارائه می دهد جبران کند. تصاویر جدید آیفون SE 3 نشان می دهد که این دستگاه با iOS 15.2 خارج از جعبه کار می کند و می تواند گزینه های ذخیره سازی زیادی داشته باشد. ممکن است این گوشی دارای سنسور دوربین پشتی نیز باشد، اما عملکرد آن نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است.

آیفون SE 3 مقرون به صرفه ترین گوشی جدید اپل خواهد بود، بنابراین انتظار می رود که طراحی آن قیمت را قربانی کند. وب سایت فناوری 91mobiles همچنین به طور انحصاری فاش کرد که غول کوپرتینویی آیفون SE 3 را برای آزمایش به هند آورده است و ظاهراً 300 دلار (23000 روپیه) قیمت دارد که باید مقرون به صرفه ترین پیشنهاد 5G اپل در نظر گرفته شود. با این حال، ما معتقدیم که قیمت واقعی باید در زمان عرضه کمی بالاتر باشد. احتمالاً این گوشی در مراسم معرفی این شرکت در بهار معرفی خواهد شد، اما احتمالاً در هفته های آینده جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید