اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در خراسان جنوبی برگزار می شود

ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804865

مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری خراسان جنوبی:

نباتی گفت: اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرق، محمدرضا نباتی، رئیس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با بیان اینکه همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر برگزار می شود، گفت: این جشنواره در سال 1394 برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف آشنایی مخاطبان با ظرفیت و توانمندی گروه های کر برگزار می شود.

رئیس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری خراسان جنوبی گفت: این رویداد جامع فعالان عرصه سرود در بخش برادران است که از امروز 8 بهمن ماه آغاز و تا تیرماه 93 ادامه دارد.

نباتی گفت: این جشنواره در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود.

وی در تشریح بخش استانی این جشنواره گفت: علاوه بر آپلود افکت های صوتی در سایت جشنواره به نشانی http://www.festivalsorood.ir باید فایل تصویری ضبط شده اجرای زنده خود را به همراه مشخصات گروه به آدرس زیر ارسال کنند. 09338227146 در روبیکا.

رئیس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری خراسان جنوبی گفت: سرود چه به صورت تولیدی، چه در قالب تلاوت و چه به صورت کاپلا باید توسط همین گروه تولید شود و ارائه آثار متعلق به سایر گروه ها در محل پذیرفته نمی شود. جشنواره .

نباتی در تشریح جوایز مرحله استانی گفت: جوایز تفصیلی در این مرحله از جمله لوح تقدیر و جوایز نقدی، حمایت همه جانبه از پنج گروه برگزیده سرود معروف، انتخاب گروه های برگزیده مرحله کشوری دهه فجر تدارک دیده شده است. جشنواره سرود «و بدون طی مراحل انتخابی می توان 5 گروه اول جشنواره بین المللی هنرهای شهری و اجراهای این جشنواره را فهرست کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از پایان مرحله استانی جشنواره سمینارهای مهارت آموزی ویژه گروه های سرود با حضور اساتید مجرب استانی برگزار می شود.

رئیس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری خراسان جنوبی گفت: از گروه های راه یافته به جشنواره نیز گروهی از منتخبان داریم که مراحل انتخاب آنها از طریق کانال اجرای گروه های صدا و سیمای استان و اینستاگرام جشنواره استانی است. صفحه . . “

رئیس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری خراسان جنوبی گفت: در این جشنواره نمایش های دهه فجر انقلاب توسط گروه ها اجرا می شود و در پایان بهمن ماه نیز اجرای زنده گروه ها با حضور گروه ها برگزار می شود. هیئت منصفه .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید