اولین جلسه دادگاه فیضه هاشمی/ از تبانی ضدامنیتی تا اغتشاشات برگزار شد


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915312

وکیل مدافع فائزه هاشمی از برگزاری اولین جلسه دادگاه وی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ندا شمس، وکیل فائزه هاشمی در توییتی نوشت: اولین جلسه دادگاه فائزه هاشمی به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و اخلال در نظم و آرامش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی در روز چهارشنبه 18 آذرماه در این در حالی است که او در حال گذراندن دوران محکومیت خود به دلیل اظهارات قبلی خود است.

وی ادامه داد: تمامی اسناد و مدارک و پرونده های ارائه شده از سوی وزارت اطلاعات توسط قاضی بررسی شده و امیدواریم اظهارات همه بازداشت شدگان اخیر برابر با شرع و رحمت باشد.

فیضه هاشمی رفسنجانی ۱۴ مهرماه بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. خانواده فائزه هاشمی روز ۲۴ آبان در زندان اوین با وی ملاقات کردند.

علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، ۲۱ تیرماه از صدور کیفرخواست پرونده فائزه هاشمی به اتهام تبلیغ علیه نظام و توهین به مقدسات خبر داد و اعلام کرد: پس از طی مراحل قانونی، با تشکیل پرونده قضایی، با تشکیل پرونده به اتهام «تبلیغ علیه نظام و توهین به مقدسات». پرونده این مرد به اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت مقدسات صادر و روانه دادگاه شد.

دیدگاهتان را بنویسید