اولین داستان های کتاب «صادرات انقلاب اسلامی از دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ای»


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855976

مقام معظم رهبری به زیبایی اهمیت صدور انقلاب را بیان کردند: صدور انقلاب اسلامی به معنای صدور فرهنگ انسان ساز اسلام و صدور پاکی و صفا و تکیه بر ارزش های انسانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز : برای اولین بار در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، کتاب «صدور انقلاب اسلامی از دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ای» تالیف سامان نظام الاسلامی و علی هاکرنگین با کسب مجوز منتشر شد. از سازمان حفاظت و انتشارات انقلاب اسلامی.

این کتاب در پنج فصل شامل ماهیت و عوامل انقلاب، اهداف انقلاب اسلامی، روش های انقلاب، موانع انقلاب و نقاط قوت انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری نوشته شده است. مدزالا). العالی) و 190 صفحه به صورت خودجوش و جهادی.

در این کتاب علاوه بر ارائه مهمترین اهداف انقلاب اسلامی یعنی توحید، عدالت، معنویت، عقلانیت، کرامت انسانی، حیات طیبه، آزادی و آزادی، وحدت، عزت، احیای آرمان فلسطین، نفی نظام سلطه. و غیره ویژگی های وحدت مسلمانان جوامع اسلامی، نظام سلطه، تمایز بین نظام سلطه و زیردستان، راه حل های مشکل فلسطین، انواع تمدن نوین اسلامی و عوامل دستیابی به تمدن نوین اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری

کتاب صدور انقلاب از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی با کسب مجوز از دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری منتشر شد.

این کتاب در پنج فصل نوشته شده است و به موضوع و زمینه نشر انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری می پردازد و به تحلیل ماهیت و عوامل انقلاب اسلامی می پردازد.


عاشورا حسینی الگوی پیروزی انقلاب است

سامان نظام الاسلامی نویسنده این کتاب در فصل اول از سیاست های کلی برنامه سوم تا ششم و سند چشم انداز توسعه جمهوری اسلامی که در آن مقام معظم رهبری هنرمندانه مطرح کرده اند پرهیز کرده است. موضوع صدور انقلاب

ایشان در برنامه های عمرانی به ویژه سیاست های کلی برنامه های سوم، چهارم و پنجم توسعه حضور داشتند که معظم له به صورت هنرمندانه بحث صدور انقلاب اسلامی را مطرح کردند.

به عنوان مثال در سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تاریخ 8 تیر 94 ذکر شده است.

این فصل به بررسی ماهیت و عوامل انقلاب می پردازد و به این سؤال پاسخ می دهد که آیا انقلاب اسلامی ایران ماهیت لیبرالی و صرفاً مادی دارد یا خیر؟

نویسنده در فصل دوم این کتاب به بیان و برشمردن اهداف انقلاب اسلامی از نهضت عاشورای حسینی تا تأسیس حکومت جهانی حضرت بقیة الله (عج) اشاره کرده است. پازلی که در طول سالیان متمادی توسط رهبر فرزانه انقلاب به صورت هنرمندانه گردآوری شده است.

مقام معظم رهبری عاشورا حسینی را الگوی ملت ایران در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی می دانند و بدین ترتیب در جهت تحقق اهداف و آرمان های خود حرکت می کنند و به آنها رنگ واقعیت می بخشند.

با بیان مهمترین اصول و اهداف انقلاب اسلامی می توان به موضوعات مهمی چون حیات طیبه، توحید، کرامت انسانی، عدالت، معنویت، کرامت اسلام، وحدت شیعه، آزادی و آزادگی اشاره کرد.

رهبر فرزانه انقلاب «عدالت» را ابتکار جمهوری اسلامی معرفی کردند و از شکست ابرقدرت ها در برابر این اصل مهم مبانی شکل گیری و صدور انقلاب گفتند.


معنویت و عدالت؛ دو دنیای گمشده امروز

«معنویت» یکی دیگر از اهداف مهم و قابل توجه جمهوری اسلامی از دیدگاه امام خامنه ای (مدظله العالی) است، لذا معظم له از معنویت و عدالت به عنوان دو گمشده در جهان امروز و البته دو اصل مهم در صادرات یاد کردند. انقلاب اسلامی.

نظام اسلامی در کتاب «صدور انقلاب از منظر رهبر انقلاب اسلامی» ویژگی های دیگری را در صدور انقلاب اسلامی از جمله «عزت»، «وحدت»، «بازگشت به هویت اسلامی» عنوان کرده است. “و” گفت که مانند حکومت علوی مهمترین راه حل مبارزه با فساد، ظلم و تبعیض است.

«انصراف از نظام سلطه» و «احیای آرمان فلسطین» دو هدف مهم دیگر از اهداف صدور انقلاب است.

به گفته وی، انتشار همه این شاخص ها، انقلاب اسلامی را به الگو و الگوی سایر ملت های آزادی خواه جهان تبدیل می کند و علاوه بر گسترش اهداف جهانی خود، زمینه ساز انقلاب های مشابه در جهان می شود.

نظام اسلامی با چیدمان همه این معماها و تکمیل آنها به یکی از اهداف اصلی انقلاب که همانا تحقق «بیداری اسلامی» یعنی بیداری اسلامی است که مقام معظم رهبری به زیبایی از آن به عنوان برادر انقلاب یاد می کنند، دست یافته است. نه فرزندش…

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که نویسنده در این کتاب و در تعیین اهداف انقلاب مد نظر دارد این است که با شکل گیری انقلاب های مشابه انقلاب اسلامی در جهان هستی، اداره جوامع و ملت ها بر اساس مفاهیم اصیل است. از قرآن

بیداری اسلامی منجر به شکل گیری تمدن نوین اسلامی و شکل گیری هدف نهایی نظام اسلامی یعنی «تشکیل حکومت جهانی مهدویت» شد.


مقدمه ای بر ابزار و روش های صدور

نویسنده به تحلیل و تحلیل این موضوعات بسنده نکرده و در فصل سوم کتاب «صدور انقلاب از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی» به زیبایی روش ها، ابزارها و روش های خیانت به انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد. مهمتر از همه، از جمله تربیت تبلیغی، روحانیت، زبان فارسی و اتحاد مسلمانان هستند.

وی در فصل چهارم کتاب نظام اسلامی خود با بررسی موضوع و ماهیت صدور انقلاب به تبیین موانع صدور انقلاب و عواملی چون تفرقه دشمن، وابستگی برخی از حاکمان اسلام می پردازد. کشورها، ناآگاهی بسیاری از مخاطبان به منظور کاهش مقاومت ملت ایران و ضعف رسانه ها در گسترش ارزش های انقلاب اسلامی، شمارش و ارائه شد.

این نویسنده جوان فعال در عرصه انقلاب اسلامی، با بهره گیری از دیدگاه و دیدگاه رهبر معظم انقلاب در این زمینه، تکمیل کننده تکه های پازلی است که از ابتدا با چیدمان ماهرانه خود، مخاطبان را همراهی می کرد. موضوع انقلاب صادرات است که از مهمترین نقاط قوت صادراتی انقلاب اسلامی استفاده می کند.

ایمان عمیق ملت به انقلاب، اندیشه‌های مقدس امام خمینی (ره)، آزادی‌خواهان همراه انقلاب، قطع نفوذ آمریکا در کشور، عدم مداخله در امور سایر کشورها، گسترش زبان فارسی و توجه به این که حکومت اسلامی از اکثریت مردم ایران می خواهد که تالیف کتاب او را تمام کنند و به مقام معظم رهبری تقدیم کنند.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با شماره تلفن 09120792733 کتاب صدور انقلاب اسلامی از دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ای را سفارش و تهیه کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید