اولین طرح فروش سایپا در سال 1401

اولین طرح فروش سایپا در سال 1401

روز جدید : گروه خودروسازی سایپا در راستای اجرای فاز سوم طرح حمایت از خانواده و جوانان از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) اولین پیش فروش یک ساله شش محصول خود را در سال جدید انجام می دهد. دو روز.

آخرین طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا خرسازی از اواسط اسفندماه سال گذشته برای شش محصول این گروه اجرا شد که دارای دو فرزند و بیشتر بود.

این گروه صنعتی از امروز (چهارشنبه 18 فروردین ماه) اولین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را در سال 1401 برای شش محصول شاهین جی، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا اس و. سایپا موتور SE 151 M13 مرحله محقق شد.

مشتریان از ساعت 9 صبح امروز به مدت دو روز (24 ساعته) با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com فرصت دارند سفارش خود را ثبت کنند. بر این اساس آخرین مهلت تحویل برخی از خودروها از شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

طبق روال، یک روز پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی انجام می شود و یک روز بعد اسامی برگزیدگان نهایی مشخص می شود.

با توجه به اینکه در طرح های پیش فروش یکساله قیمت خودروها قطعی نیست و مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت نمی شود (تا زمان اعلام اسامی منتخب)، لیست مشتریان نهایی از همین طریق اعلام خواهد شد. سایت فروش آنلاین سایپا ظرف مدت یک روز پس از قرعه کشی. طی سه روز برای واریز وجه به قیمت خودرو بر اساس جدول فروش انتخاب می شوید.

لازم به ذکر است همزمان با این طرح، سومین پیش فروش یک ساله محصولات گروه سایپا در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان برای پنج محصول (شاهین جی، کوئیک اس، کوئیک آر با دنده معمولی، سریع با دنده معمولی و ساینا اس).

در این طرح حمایتی (مصوب 26 آبان ماه مجلس شورای اسلامی) که توسط خودروسازان راه اندازی شد، امکان ثبت نام از مادرانی که دومین فرزندشان در 10 آبان ماه سال جاری متولد شده است، وجود دارد. در صورتی که تعداد داوطلبان واجد شرایط که شرایط آنها توسط سازمان های مربوطه تایید شده باشد بیش از ظرفیت فروش باشد، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب خواهند شد. در غیر این صورت ثبت نام و واریز نهایی برای کلیه مادران واجد شرایطی که شرایط آنها به تایید سازمان های مربوطه رسیده باشد امکان پذیر خواهد بود.

متقاضیان این طرح نیز می توانند با مراجعه به سایت سایپا در این طرح ثبت نام کنند. بر این اساس مهلت تحویل خودروها یک ساله در نظر گرفته شده و از شهریور ماه سال جاری خودروهای شاهین و کوئیک آر تحویل می شود.

طبق قانون حمایت از خانواده و جوانان، خودروی ایرانی به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه انتخاب می شود و برای هر ثبت نام یک بار تحویل داده می شود.

.

اولین طرح فروش سایپا در سال 1401

اولین طرح فروش سایپا در سال 1401

دیدگاهتان را بنویسید