اولین قبرستان جدید تهران افتتاح می شود

جواد تاجیک; مدیر عامل بهشت ​​زهرا(س) در جلسه ماهانه هیات مدیره این سازمان که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سالن گلزار شهدا برگزار شد، فرهنگ و روحیه بسیجی را راهگشای برون رفت از مشکلات کشور برشمرد. و گفت: من با افتخار به آرمان های انقلاب اسلامی و ما امام راحل که شامل فرهنگ و روحیه بسیجی است اعتقاد دارم.

مدیرعامل بهشت ​​زهرا(س) در ادامه با اشاره به ماموریت های این سازمان برای ارتقای عملکرد و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم، تصریح کرد: همه مدیران عامل سابق زحمات زیادی کشیدند و با روش و منش خود کارهای زیادی انجام دادند. ما معتقدیم اقدامات خوبی که در گذشته انجام شده نباید متوقف شود و باید ادامه یابد.

وی با تاکید بر مبارزه با فساد در مدیریت جدید شهرداری تهران و سازمان بهشت ​​زهرا گفت: بحث فساد خط قرمز ماست و شجاعت مقابله با فساد در مدیریت فعلی شهرداری بسیار زیاد است. این باعث می شود مردم نسبت به این سیستم بدبین شوند.

تاجیک با بیان اینکه ما به دنبال اقدامات تک بعدی نیستیم، تصریح کرد: رسالتی که برای خود تعیین کرده ایم توسعه سازمان از ابعاد مختلف است. در مدتی که این مسئولیت به ما داده می‌شود، اقدامات و تصمیم‌گیری‌ها در همه ابعاد انجام می‌شود، ما فقط کار مدنی و فرهنگی انجام نمی‌دهیم.

وی بر لزوم در دستور کار قرار دادن توسعه امور در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی این سازمان اشاره و تصریح کرد: فضای داخلی بهشت ​​زهرا(س) باید دارای معماری اسلامی ایرانی باشد؛ در این راستا باید در فضای داخلی بهشت ​​زهرا (س) نیز معماری اسلامی ایرانی وجود داشته باشد. قطعاً بهشت ​​زهرا به مساجد و نمازخانه های بیشتری نیاز دارد، فضای داخلی بهشت ​​زهرا باید با شعائر اسلامی – ایرانی آذین بندی شود و بحث فرهنگ سازی آداب و رسوم زیارتی موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا(س) ادامه داد: در مورد خود سازمان بهشت ​​زهرا نیز تحول ساختاری در دستور کار است که باعث ارتقای عملکرد سازمان و ایجاد فرصت برای رشد افراد در فضای تخصصی می شود.

تاجیک درباره توسعه زیرساخت ها و اقدامات عمرانی در بهشت ​​زهرا(س) اضافه کرد: بحث سایر بقعه ها و توسعه آنها در دستور کار قرار دارد. اقدامات خوبی برای ایجاد ضریح های جدید در حال انجام است و انشاالله تا 6 ماه آینده اولین ضریح به بهره برداری می رسد.

وی در پایان به لزوم انجام اقداماتی که موجب ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم می شود اشاره کرد و افزود: تمرکززدایی پایانه آمبولانس بهشت ​​زهرا در حال انجام است تا بتوانیم در اسرع وقت به مردم خدمات رسانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید