اولین محموله افغانستان به خارج از کشور از زمان ایجاد سیستم جدید با حضور بدنسازان در جام ملت های آسیا به میزبانی ایران

ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798640

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران با دبیرکل فدراسیون بدنسازی افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امروز (جمعه 17 دی ماه) عبدالرحمن حمید دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افغانستان به دعوت مسئولان فدراسیون ایران در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حضور یافت و نشست مشترکی با عبدالمهدی نصیرزاده و ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون.

دبیرکل فدراسیون افغانستان در این نشست از دعوت ایران برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا و مسابقات قهرمانی آسیا در رقابت های تناسب اندام در جزیره کیش استقبال کرد و قول داد که قطعا تیمی از آن کشور در مسابقات مذکور شرکت خواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افغانستان با هماهنگی رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران تلفنی با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفتگو کرد. صالحی امیری در این گفتگو متعهد شد که از هیچ کمکی که برای رونق این ورزش در کشور دوست و برادر افغانستان لازم است غافل نشوند و گفت: هر چه می توانند. کمیته ملی المپیک قطعا با توجه به تعهدات اخلاقی و اجتماعی از این اقدام ارزشمند فدراسیون حمایت خواهد کرد.

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در نشست امروز حضور بانوان افغانستانی در مسابقات آسیایی فیتنس که توسط کیش برگزار شد بود که با استقبال شدید مسئولان ورزش افغانستان مواجه شد.

باید بگویم؛ در این جلسه محمد دیوسالار رئیس کمیسیون انضباطی و ابراهیم کمانی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون پرورش اندام نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید