اولین محموله نیروی هوایی ارتش برای سیل زدگان وارد کرمان شد/ اعزام تیپ و تجهیزات مهندسی نظامی در جنوب استان کرمان

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802105

امیر سرتیپ گلمالیان گفت: محموله 40 تنی نیروی هوایی ارتش شامل 35 تن مواد مورد نیاز برای بیو اضطراری از قبیل پتو، فرش و تجهیزات اسکان اضطراری با بوئینگ 747 وارد فرودگاه کرمان شد. .زد به جنوب کرمان اعزام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ دوم گلمالیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به حضور نیروهای ارتش در کنار سیل زدگان گفت: اولین محموله نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز وارد کرمان شد.

وی افزود: این محموله شامل 35 تن مواد مورد نیاز برای کمک های بیولوژیکی اضطراری به مردم از قبیل فرش، پتو و تجهیزات مورد نیاز برای اسکان اضطراری با بوئینگ 747 وارد فرودگاه کرمان شد که بلافاصله به مناطق سیل زده ارسال می شود. جنوب کرمان.»

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش تصریح کرد: در حوزه خدمات رسانی ارتش اقدامات گسترده ای در سیل مناطق جنوبی استان انجام داده و هم اکنون بالگردهای ما برای کمک به 330 روستای جنوب در اختیار استانداری کرمان قرار گرفته است. با دسترسی به زمین.” .

امیر گلمالیان با اشاره به استقرار تجهیزات نظامی در جنوب کرمان گفت: تمامی تجهیزات مهندسی رزمی ما اعم از بولدوزر، بیل مکانیکی، لودر، کامیون و تانک برای لایه بندی مسیرهای زمینی در منطقه رودبار جنوبی و تحت کنترل بحران استان است. مقر است.

وی ادامه داد: آشپزخانه ها و نانوایی های ارتش در مناطق جنوبی مستقر هستند و کار پخت و پز و پخت نان را انجام می دهند. برای خانه هایی که از آب در آمده اند تیپ هم در منطقه وجود دارد.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: ارتش کاملا درگیر است، به زور وارد منطقه شدیم و تا پایان بحران سیل و بازگشت مردم به زندگی عادی در کنار مردم هستیم.

حجت جوادی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز با حضور و همیاری بسیجیان گردان های عملیاتی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) در کرمان محموله 40 تنی شامل پتو، پتو و سجاده برای سیل زدگان به مناطق جنوبی کرمان ارسال می شود.


وی افزود: این محموله با حضور گردان های عملیاتی تخلیه و ترانشه و به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد و توزیع این دستگاه ها در مناطق سیل زده بر عهده سایر نیروهای مستقر در منطقه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید