اولین مصاحبه تاج پس از ریاست جمهوری; نمی دانم، حرف نمی زنم، نمی دانم، از دیگران بپرس!


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893864

رئیس فدراسیون فوتبال در اولین مصاحبه خود از زمان تصدی مسئولیت فدراسیون فوتبال از پاسخگویی به سوالات مهم طفره رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال پس از پایان انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال وی گفت: از همه عزیزانی که از من حمایت کردند و به من رای دادند تشکر می کنم و این باعث شد بیش از گذشته مسئولیت پذیر باشم. جایی برای گله و شکایت نیست، تمام شده است و باید برای حل مشکلات دست به دست هم دهیم.».

وی خاطرنشان کرد: برای داشتن یک تیم خوب و قوی باید همه در کنار هم باشیم. باید تلاش کنیم به فوتبال ایران کمک کنیم.


رئیس جدید فدراسیون فوتبال فرمود: الان وقت دشمنی نیست، وقت دوستی و همدلی و اتحاد است. ما همه درباره این با هم هستیم.


eab74d54 ccae 49a8 b307 2290ff91e645 خبر خاکستری

نمی دانم، حرف نمی زنم، نمی دانم، از دیگران بپرس!


مهدی تاج پس از انتخاب شدن برای رئیس جدید فدراسیون فوتبالوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: از اعضای مجمع تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و رای خوبی دادند. من نمی خواهم در مورد اتفاقات قبل از جلسه صحبت کنم. همه ما باید دست به دست هم دهیم و سعی کنیم برای آینده تعامل کنیم و برنامه ریزی کنیم. تیم فوتبال تیم خوبی است و همه همدیگر را می شناسیم. رای اعضای مجمع مسئولیت من را سنگین کرد. من از گذشته و رفتاری که انجام شده شکایتی ندارم.

وی افزود: شاید برخی از دوستان اطلاعات من را نداشته باشند. تصوری که من از کنفدراسیون آسیا و رقبای خود دارم این است که در حال حاضر، اگر همه دست به دست هم بدهیم، کمی از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم. ما باید از همه این کشورها جلوتر باشیم چون ایران هستیم و اولین فوتبال آسیا را داریم. موضوع صدور مجوز حرفه ای برای ما بسیار مهم است و نباید قبول کنیم که استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند..


تاج پادشاهی وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون پنج ستاره تکرار خواهد شد؟ وی گفت: فوتسال و فوتبال ساحلی باید رشد کند. ما قبلا در فوتبال ساحلی دوم جهان بودیم و اکنون به شانزدهم سقوط کرده ایم.

وی درباره وضعیت داوری در ایران گفت: VAR این یک سوال مهم است. ما در بین خواهران و برادرانمان 9 داور نخبه داریم که همه آنها حذف شده اند و الان فقط علیرضا فغانی را داریم. فقط او می تواند در مسابقات بین المللی شرکت کند. آن هم بدون کمک داور.

وی همچنین درباره ورود کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران گفت: نمی دانم.


رئیس فدراسیون فوتبال وی از صحبت درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و دبیرکلی فدراسیون فوتبال خودداری کرد و گفت: درباره سرمربی تیم ملی صحبتی نمی کنم.


تاج پادشاهی وی در خصوص اسنادی که در روزهای اخیر به عنوان تصمیمات دادگاه وی منتشر شد، گفت: اطلاعی ندارم.


رئیس فدراسیون فوتبال وی به مناسبت استعفای وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال گفت: نمی دانم.


تاج پادشاهی وی در پاسخ به این سوال که آیا لغو جلسه مجلس شورای اسلامی در نیمه های شب عاقلانه بود؟ وی گفت: از کسانی که اتفاقات 2 هفته گذشته را رقم زدند بپرسید.

وی به سوالاتی درباره دبیرکل فدراسیون، کادر فنی تیم ملی فوتبال، برنامه اش برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و اظهار نظر میرشاد مجدی مبنی بر عدم امضای قرارداد احتمالی کارلوس کی روش پاسخ نداد.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید