اولین واکنش کریم باقری به انتخاب کلانوی

این روزها صحبت از بازگشت کریم باقری به تیم ملی است. به خصوص که شنیده می شود امیر گالنووی قصد دارد یک بازیکن قدیمی پرسپولیس را در ترکیب خود داشته باشد. از آنجایی که باقری نمی تواند همزمان با پرسپولیس و تیم ملی کار کند، چاره ای جز همکاری با یکی از این تیم ها ندارد.

وی در پاسخ به این سوال می گوید: من فقط در رسانه ها و دوستان شنیدم که به تیم ملی برمی گردم و تاکنون پیشنهاد رسمی در این زمینه نداشته ام. حالا نمی دانم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. مشخص است که من با پرسپولیس قرارداد دارم و شرایطم در اینجا خوب است. بنابراین اگر قرار است پیشنهادی وجود داشته باشد، ابتدا باید با باشگاه وارد مذاکره شوند.”

پس از کش و قوس های فراوان و پیشنهاد به برخی مربیان و همچنین مذاکره با فلیکس سانچز، سرانجام فدراسیون فوتبال امیر گالنووی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. انتخابی که شاید به مذاق خود تاج خوش نیامد اما او انتخاب این مربی را به آخرین راه حل برای تیم ملی تبدیل کرد.

باقری ربطی به سرمربی گری گالنویی ندارد و می گوید: «دوست ندارم درباره نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی توسط فدراسیون صحبت کنم.» اما مسئولان هم کم تجربه نیستند و باید بهترین کار را کرده باشند. تصمیم گیری امیر کلانویی مربی با سابقه و متخصص در فوتبال ایران است و همه باید به او کمک کنیم تا در کارش موفق شود.

وی ادامه داد: البته گالنویی یا هر فردی که سرمربی تیم ملی شد به تنهایی کاری انجام نداد. تیم ملی جایی است که همه عوامل در موفقیت آن نقش دارند. برای موفقیت در مسابقات پیش رو به اتحاد ملی نیاز داریم. فقط امیدوارم شکل حمایت از کلانوی مثل مربیان خارجی قبلی تیم ملی باشد. مسئولیت اصلی در این مورد بر دوش فدراسیون فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید