اولین پرداخت فصل جدید بازیکنان این هفته / دیدار آجورلو با پیشکسوتان استقلال

زمان: 01:12
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777276

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور اعضا برگزار شد و مصوبات جدیدی به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال عصر دوشنبه با حضور همه اعضا در ساختمان باشگاه برگزار شد.

مهمترین موضوعات مطرح شده و تصمیمات این جلسه به شرح زیر است:

* به منظور ادغام اطلاعات ارائه شده توسط مدیران باشگاه استقلال ، از این پس اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال قادر خواهند بود از طریق رسانه های رسمی این باشگاه با هواداران ارتباط برقرار کنند.

* در این جلسه پیشنهادات در زمینه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی در باشگاه استقلال توسط آقایان عبدالهی و افضلی ارائه شد.

* مصطفی آجورلو ، مدیرعامل باشگاه استقلال ، گزارشی از فسخ قرارداد خود با هایوب و همچنین گزارشی از کارگزار جدید باشگاه استقلال ارائه کرد.

* در این جلسه تصمیم گرفته شد این هفته قسمت اول قرارداد به بازیکنان استقلال پرداخت شود.

* مصطفی آجورلو رتبه جدید باشگاه استقلال را در این جلسه ارائه کرد و اعضا در این مورد به تبادل نظر پرداختند.

* پیشنهاداتی توسط مهدی افضلی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای بهبود سیستم اداری باشگاه استقلال در این جلسه ارائه شد.

* در این جلسه مصطفی آجورلو از دیدار خود با مدیران باشگاه استقلال در گذشته گفت و گفت این جلسات در آینده به صورت چرخشی برگزار می شود.

* موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد ، موضوع کادر اداری و مالی باشگاه استقلال بود که اعضای آن در این مورد به تبادل نظر پرداختند.

* تعامل و پیشکسوتان باشگاه استقلال یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود و بر این اساس مدیر اجرایی باشگاه استقلال با پیشکسوتان این باشگاه نشستی برگزار می کند.

* در این جلسه مدیر اجرایی استقلال گزارشی از انتخاب ورزشگاه آرارات برای تمرینات تیم فوتبال استقلال ارائه کرد و از کارکنان این باشگاه تشکر کرد.

* محمد مومنی ، در بخشی از این جلسه ، پیشنهاداتی را برای ایجاد درآمد برای باشگاه استقلال به اعضا ارائه کرد.

* پرویز مظلومی در این دیدار درباره تیم بزرگسالان استقلال صحبت کرد و از لزوم ارائه امکانات و حمایت جدی از تیم بزرگسالان صحبت کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید