اولین پیش فروش بدون انصراف محصولات سایپا از فردا

اولین پیش فروش بدون انصراف محصولات سایپا از فردا

روز جدید : پس از اعلام آمادگی برای عرضه محصولات گروه خودروسازی بدون فرآیند قرعه کشی اما در قالب سامانه یکپارچه، این طرح در قالب دو پروژه مقدماتی و مقدماتی یک ساله از فردا (پنجشنبه 11 تیرماه) آغاز می شود. برای تکمیل ظرفیت محصول

دو هفته پیش سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از فروش بدون قرعه کشی محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: همزمان با پایان یافتن اولین طرح تلفیقی فروش خودرو، مقدمات پنج مورد نیز وجود دارد. محصولات گروه خودرو «سایپا شامل کوئیک اس، کوییک آر، ساینا اس، ساینا و شاهین بدون قرعه کشی و در قالب سامانه یکپارچه می باشد.

به گفته این مقام مسئول، میزان تحویل در این طرح بر اساس ظرفیت باقیمانده و محاسبه موجودی خواهد بود تا مشخص شود چه تعداد از خودروهای فوق بدون قرعه کشی قابل تحویل هستند.

بر این اساس، با توجه به تمرکز دریافتی از گروه خودروسازی سایپا، از فردا (پنجشنبه 11 تیرماه) مرحله اول فروش به این صورت (بدون قرعه کشی) در قالب سامانه یکپارچه توزیع خودرو و به صورت دو دوره یک ساله آغاز می شود. طرح پیش فروش پنج محصول سایپا و پیش فروش. تولید چهار محصول این شرکت آغاز می شود.

متقاضیان می توانند پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور دریافتی از سایت جهت انتخاب نوع وسیله نقلیه و ثبت نام از ساعت 9 صبح فردا (پنجشنبه) با سامانه یکپارچه توزیع خودرو به آدرس sale.iranecar.com تماس حاصل نمایند. اقدام به.

لازم به ذکر است شرکت در این طرح تنها از طریق سایت سامانه یکپارچه امکان پذیر است و در صورت خرید از سایر سایت ها، سایپا و سایر نهادهای ذیربط در این خصوص مسئولیتی نخواهند داشت.

.

اولین پیش فروش بدون انصراف محصولات سایپا از فردا

اولین پیش فروش بدون انصراف محصولات سایپا از فردا

دیدگاهتان را بنویسید