اولین گروهان بسیج به فرماندهی نیروی زمینی ارتش تشکیل شد

وی با بیان اینکه از روزی که امیر حیدری به عنوان فرمانده نیروی زمینی منصوب شد، نگاه ویژه ای به ارتقای تجهیزات و توان دفاعی نیروی زمینی ارتش دارند، ابراز داشت: تعمیرات اساسی تانک ها در دستور کار قرار دارد و در تمامی مراحل ما واحدهای زرهی، تمامی تانک ها و خودروهای زرهی آماده هستند.

جانشین قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: در مانور فاتحان خیبر سال گذشته شاهد حمله ستونی بودیم که لشکر 16 آنقدر انجام داد که همه دشمن را بترساند و با این ستون حمله همه کسانی که فکر تجاوز داشتند خلاص شدند. از آن یک فکر

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی ارتش، ادامه داد: ما نمایش قدرت دادیم و دشمنان ترسیدند، وای به امروز که بخواهیم تحریک کنیم یا وارد جنگ شویم.

ماسوری با بیان اینکه به هر حال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آنقدر قدرتمند است که می تواند امنیت کامل را در اطراف کشور عزیزمان برقرار کند، افزود: می بینیم که در جایی که ارتش مستقر است امنیت کامل برقرار شده است.

وی با بیان اینکه طبق اسناد اولین گروهان بسیج زیر نظر نیروی زمینی ارتش تشکیل شد افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس در برخی عملیات ها نیروهای سپاه و ارتش در عملیات ادغام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید