او پیش از مرگ رژیم صهیونیستی فخرفروشی می کند

ساعت: 10:07
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778746

با نزدیک شدن به صفر شمارش معکوس برای مرگ رژیم منحوس صهیونیستی، کاملا طبیعی است که فریاد بنفش و یاوه گویی های رژیم صهیونیستی غاصب و کشتار کودکان در ترس فرو رود و اتفاقاً شروع این سرطان به معنای پایان است. مرگ این جنین این شیطان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ در روزهای اخیر نمایندگان رژیم صهیونیستی به استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و فعالیت های هسته ای کشورمان روی آوردند. وزیر نظامی رژیم اشغالگر قدس می گوید این کشور برای مقابله با توانایی ایران در دستیابی به سلاح هسته ای به بودجه دفاعی جدیدی نیاز دارد.

به گزارش ایندیپندنت، گانز در نشست کمیسیون با ژنرال آویو کوهاوی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح اسرائیل شرکت کرد. برنامه هسته ای ایران از وجود اسرائیل آگاه است … ما شاهد پیشرفت برنامه غنی سازی هستیم [اورانیوم] ما ایران هستیم که به این کشور اجازه می دهیم در صورت تمایل به آستانه تسلیحات هسته ای برسد. ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این وضعیت انجام خواهیم داد و بر روی قابلیت های تهاجمی و دفاعی خود سرمایه گذاری می کنیم و برتری تکنولوژیکی خود را ارتقا می دهیم. “و ما تلاش خود را سرعت می بخشیم!”

پیشتر روزنامه ایندیپندنت گزارش داده بود که شبکه 12 رژیم صهیونیستی از تصویب بودجه 1.5 میلیارد دلاری برای آماده سازی نظامی برای حمله احتمالی اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران خبر داده است. پیشتر گزارش های متعددی مبنی بر تسریع پروژه های اسرائیلی علیه برنامه هسته ای ایران منتشر شده بود. آویو کوهاوی ماه گذشته گفت بودجه دفاعی اسرائیل برای جاسوسی و قابلیت های عملیاتی افزایش یافته است. سلاح های مورد نیاز برای چنین حمله ای سلاح هایی خواهند بود که می توانند هدف را در عمق زمین مورد اصابت قرار دهند.

بگذارید صهیونیست ها به امنیت دیمونا فکر کنند!
اظهارات و استکبار مقامات رژیم اشغالگر قدس ادامه داشت تا اینکه تل آویو به نماد و نمونه جاسوس ، نظامی و باخت در مقابل جبهه مقاومت تبدیل شد. در 3 مه امسال ، در حالی که صهیونیست ها به دلیل شکست در نبرد غزه روحیه خود را به طور کامل از دست داده بودند ، خبر فرود موشک سوری (موشک سام 5) در منطقه ممنوعه و شدیداً حفاظت شده دیمونا (هسته ای) منتشر شد. منطقه سرزمین های اشغالی) حیرت موساد و ارتش صهیونیستی را دو چندان کرد. این موشک توسط نیروهای پدافند هوایی سوریه و یک جنگنده متجاوز صهیونیستی شلیک شد. جنگنده اسرائیلی آماده حمله به اهدافی در سوریه در خارج از مرز سوریه بود و بر فراز سرزمین های اشغالی پرواز کرد. البته جنگنده اسرائیلی موفق شد از دست موشک فرار کند اما موشک مسافتی حدود 250 کیلومتر را برای فرود در نزدیکی دیمونا طی کرد. در پی این حادثه ، صهیونیست ها می خواستند موشک سوریه به جنگنده صهیونیستی برخورد کند ، اما برای اولین بار در زمان استقرار رژیم نامشروع صهیونیستی ، این امر امنیت و قلمرو به ظاهر خدشه ناپذیر منطقه دیمونا را نقض نخواهد کرد. چهار ماه از این حادثه می گذرد و رژیم اشغالگر قدس نتوانسته خود و دیگران را متقاعد کند که موشک امن 5 سخت ترین و قوی ترین منطقه امنیتی صهیونیست ها را نقض کرده است.

نکته مهم درگیری موشکی این بود که تا همین اواخر و در بحبوحه جنگ سوریه ، جنگنده های اسرائیلی به راحتی می توانستند در هوا حرکت کرده و با نزدیک شدن به حریم هوایی سوریه چنین حملاتی را با کمترین خطر انجام دهند. با این حال، نیروهای سامانه پدافند هوایی این معادله را به طور کامل تغییر دادند و قدرت آن را ارتقا دادند. اکنون نه تنها تل آویو و حیفا ، بلکه پایگاه هسته ای دیمونا نیز در معرض موشک های مقاومتی قرار دارند. این بدترین خبر ممکن برای صهیونیست ها است که بازدارنده سیستم های دفاعی خود را فراتر از تصور بشر می دانند. در هر صورت موشکی که نزدیک دیمونا اصابت کرد در عمق سرزمین های اشغالی فرود آمد و نتوانست گنبد آهنین اسرائیل را رهگیری کند! اکنون موشک سام 5 خلبانان اسرائیلی را نیز ترسانده بود زیرا آنها جنگنده های پیشرفته صهیونیستی را در بالاترین ارتفاع ممکن نشانه گرفتند.

صهیونیست ها بسیار آسیب پذیر هستند
نکته مهم دیگر این است که رژیم اشغالگر قدس برخلاف آنچه در رسانه های مرتبط ادعا یا مطرح می کند، در نبرد نظامی و نبرد برای امنیت به شدت آسیب پذیر است. آخرین شوک صهیونیست ها و جامعه امنیتی رژیم صهیونیستی مربوط به حمله سایبری گسترده است که اطلاعات میلیون ها صهیونیست را هک کرده و در اختیار منابع ناشناس قرار داد. روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت سه شنبه شب گزارش داد که گروهی از هکرها موفق به دسترسی به اطلاعات چند میلیون صهیونیست شده اند. بر این اساس، این گروه موسوم به Sangkancil با هک کردن وب سایت مقامات محلی موفق شد اطلاعات مربوط به هفت میلیون صهیونیست را هک کند.

بر اساس این گزارش ، این گروه برای اثبات ادعای خود اسناد برخی صهیونیست ها را در اینترنت منتشر کرد که شامل شناسنامه ، گواهی نامه و حساب مالیاتی است. Yediot Ahronot همچنین می نویسد که اطلاعات فاش شده پس از به اشتراک گذاری به افراد فروخته شد. در اوایل سال جاری ، Yediot Ahronot از حمله سایبری به چندین شرکت در فلسطین اشغالی ، ایالات متحده و هند خبر داد ، اما این بار اطلاعات ساکنان اشغالگران مناطق گسترده ای گسترده بود. آهارانوت در گزارش قبلی خود گفته بود یکی از شرکت های هدف، شرکت مرتبط با صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی است. گفته می شود دانشگاه صهیونیستی بن گوریون در جریان آن مورد حمله قرار گرفت. بی‌تردید آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد، نمادی از آسیب‌پذیری شدید این رژیم دروغین و اشغالگر است. بدون شک اگر صهیونیست ها مرتکب اشتباه شوند، جمهوری اسلامی ایران و دیگر اعضای جبهه مقاومت پاسخی پشیمانانه و جبران ناپذیر به تل آویو و حامیان آن خواهند داد.

محمد اسماعیل امام زاده – کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید