اکثریت دانش آموزان از شورش جلوگیری نکردند


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915784

مدیر خدمات اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور:

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: اکثر طلاب در مسیر اغتشاشات نبودند و باید از این قشر قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا حجت الاسلام و المسلمین بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور، در آستانه روز دانشجو و به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در دیدار با روسای و مدیران دانشگاه های استان قم پیش از ظهر امروز. این جلسات در سالن اجتماعات الزهرا(س) برگزار شد، وی گفت: اکثر دانش آموزان در مسیر قیام نیفتند و باید از این قشر قدردانی کرد.

وی بیان کرد: در صحبتی که اخیرا با دانشجویان داشتیم، مشخص شد که دانشجویان از جایی تغذیه می شوند و تعدادی از مدیران کلیدی در دانشگاه ها هستند که باید شناسایی شوند و با آنها گفتگوی پدرانه داشته باشیم.

وحدتی آراست ادامه داد: نباید از برخی اساتید و روسای دانشگاه ها غافل شد. در بین اساتید افرادی هستند که توجهشان به انقلاب نیست. ما باید نسبت به آنها حساس باشیم. در برخی از کلاس‌های دانشگاه، برخی از دانشجویان دختر بدون حجاب حضور پیدا می‌کنند، اما اساتید برخورد نمی‌کنند.»

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: باید از ظرفیت اساتید خوب در این زمینه استفاده شود و به سوالات طلاب پاسخ منطقی داده شود و طلاب انقلابی شناسایی شوند و آنها برای رسیدن به اهداف مورد استفاده قرار گیرد.از انقلاب استفاده می شود.

همچنین معصومه شریفی، دبیر کارگروه پیشگیری، تشخیص و درمان آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه قم نیز در این برنامه اظهار داشت: حوزه علمیه مورد حمایت جامعه و دارای جایگاه رهبری در جامعه است. اما وحدت حوزه و دانشگاه لازمه تحقق اهداف نظام است.

وی تصریح می کند: جدایی مدرسه از دانشگاه یکی از اهداف صهیونیست ها است و دوگانگی آشتی ناپذیری را معرفی می کند و مدرسه را مکانی سنتی و دانشگاه را نماد پیشرفت علم مدرن معرفی می کند.

شریفی گفت: 25 آذر روز دانش آموز است و انتظار می رود این روز به خوبی برگزار شود و از دانش آموزان تجلیل شود، دشمنان به دنبال تحرکات در آستانه روز دانشجو هستند.

شریفی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی طوری تبلیغات می کند که انگار کار نظام تمام شده است اما در دنیای واقعی این مشکلات وجود ندارد. دشمن از بحث حجاب و عفاف عبور کرده و به اصل نظام روی آورده است».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید