اکوادور می خواست با ما در آمریکا بازی کند / ما نمی توانیم با سنگال بازی کنیم


زمان: 01:12
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840716

برای جمع آوری لژیونرهای اروپایی مشکل داریم

سرپرست تیم ملی ایران گفت: باید در دیداری دوستانه به مصاف اکوادور می رفتیم که به دلیل نبود ورزشگاه خانگی لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران در ابتدا درباره تدارکات تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر گفت: بعد از قرعه کشی جام جهانی تماس ها را برای بازی های دوستانه آغاز کردیم اما به دلیل مشکلات تحریمی ایران. آماده شدن برای بازی های دوستانه با کشورهای اروپایی دشوار است، بنابراین سعی کردیم برای دو فصل فیفا در ژوئن و سپتامبر آماده شویم.

وی افزود: در همین راستا در خردادماه برای رسیدن به یک بازی دوستانه با فدراسیون کانادا به توافق رسیدیم و انتظار داشتیم با تیم ملی اکوادور بازی کنیم اما به دلیل نداشتن ورزشگاه میزبان این دیدار لغو شد. از ما خواسته اند که برای بازی به آمریکا بیاییم، اما گرفتن ویزای آن کشور برای ما سخت است. به همین دلیل این بازی لغو شد.

سرمربی تیم ملی درباره بازی با کانادا به دلیل شباهت سبک بازی با آمریکا گفت:

وی گفت: وقتی متقاعد شدیم که نمی توانیم با اکوادور در کانادا بازی کنیم، رایزنی های خود را با حاطب زاده در وزارت امور خارجه آغاز کردیم. با همتای سنگالی خود صحبت کنید. او در این باره با سفیر سنگال صحبت کرد و با فدراسیون سنگال هم صحبت کرد اما متاسفانه با وجود مذاکراتی که انجام شد به دلیل شرایط سنگال امکان برگزاری این مسابقه در خرداد ماه وجود ندارد. بازی دوستانه ما مقابل سنگال به دلیل تاریخی که به تیم برای بازی دوستانه در ژوئن داده بودیم به روز فیفا در ماه سپتامبر موکول شد، سنگال در دو بازی مقدماتی خود برای جام ملت های آفریقا شرکت می کند.

مدیر تیم ملی فوتبال درباره حریف جدید و چهارم خود در جام جهانی 2022 بین اسکاتلند، ولز و اوکراین گفت: هر 3 تیم خوب هستند. اما فکر می کنم ولز از دو تیم دیگر قوی تر است. سبک اسکاتلند شبیه انگلیس است و اوکراین تیم خوبی است اما برای صعود به مرحله بعد باید این تیم ها را شکست دهیم.

استیلی درباره حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی گفت: برای جمع آوری بازیکنان به دلیل حضور آنها در فوتبال اروپا مشکل داریم، اما رایزنی ها از یک هفته قبل از سفر ما آغاز شد و همه لژیونرها به اردو خواهند پیوست. همچنین با مربیان و باشگاه ها درباره تیم های ملی در مسابقات قهرمانی صحبت کردیم تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

استیلی که میهمان شبکه العالم بود، درباره تغییرات در ستاد به درخواست اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ درخواست اضافه شدن یک مربی خارجی به ستاد تیم ملی را داشت و فدراسیون با این درخواست موافقت کرد. این مربی کروات است و به دلیل زبانش می توان با اسکوچیچ ارتباط برقرار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید