اگر آمریکا و اسرائیل اشتباه کنند، نابود می شوند

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794205

سردار گودرزی گفت: اگر اسراییل یا آمریکا اشتباه کنند در روز اول نبرد همه سربازان متجاوز را می کشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سفیرافلاکسردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در مراسم یادواره 500 شهید نیروی انتظامی لرستان که در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه مردم را غارت می کنند، می جنگند و آنها را شکست می دهند.

وی افزود: شهید سید نورهدا موسوی مایه افتخار این استان و کشور است، شهیدی که در سال 1366 با اشرار سیستان و بلوچستان مقابله کرد و دشمن را به شهادت رساند اما گلوله ناجوانمردانه اشرار به او اصابت کرد و شهید شد.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: اگر اسرائیل یا آمریکا اشتباه کنند، در روز اول نبرد همه سربازان متجاوز را می کشیم، زیرا از مرزهای کشور عبور کرده و به آنها اجازه فکر می دهیم. ما به دشمن نمی دهیم.

وی افزود: کشوری که خواهان آزادی، بازگشت به دین و حجاب و آرمان گرایی در متن زندگی باشد، زمانی شکنجه می شود و باب شهادت باز است که افراد مسلح بخواهند با قاچاق و سلاح نظام اقتصادی را از بین ببرند. نیروها در مقابل آنها می ایستند و شهید پوردکان یکی از شهدایی بود که چند روز پیش در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

سردار گودرزی گفت: نیروهای مسلح بعد از جنگ همیشه آماده باش بوده اند و امروز پس از گذشت سال ها هنوز 65 شهید ناجا از زبیدات برنگشته اند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: زمانی که شهدای راه طهارت را طی کردند، مادران، همسران و فرزندان شهدا به این سمت حرکت کردند و دشمن با دیدن صلابت خانواده شهدا به لرزه افتاد و پلیس امنیت را تضمین کرد.

وی گفت: هرجا عملیاتی بود نیروهای لرستان خوش درخشیدند. امروز دشمن در رسانه های غربی توطئه هایی را برای تغییر جهت افکار عمومی تبلیغ می کند، اما ما نباید توجه کنیم، زیرا هر چه جلوتر برویم خداوند راه را بیشتر می گشاید.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید