اگر این ستاره به ایران بیاید قطعا پرسپولیس خواهد بود!

اگر این ستاره به ایران بیاید قطعا پرسپولیس خواهد بود!

یکی از رسانه های بلژیکی در خبری مدعی شد که علی کولی زاده ستاره ایرانی باشگاه شارلوا که چندین سال در این تیم بازی می کند به دلیل بیماری همسرش قصد دارد به ایران بازگردد و در یک تیم لیگ برتری به کار خود ادامه دهد. . پس از انتشار این خبر، جنگ شدیدی بین هواداران پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی به وجود آمد که هر یک از گروه ها سعی می کنند بگویند ستاره تیم ملی طرفدار تیم محبوبشان است و در صورت بازگشت او را انتخاب می کند. آن تیم

مشخص نیست خبر فسخ قرارداد کولی زاده با شارلوا چقدر صحت دارد و به کدام تیم ایران علاقه دارد، اما در همین راستا ستاره ملی پوش سپاهان اخیرا از علاقه شدید کولی زاده به پرسپولیس خبر داد و مدعی شد که این بازیکن با شدت پرسپولیس. .

نورافکن که همبازی گلی زاده در تیم ملی بوده و رابطه بسیار خوبی با این بازیکن دارد، چندی پیش در مصاحبه ای از دوست صمیمی خود صحبت های جالبی کرد. امید در پاسخ به این سوال خبرنگار که دوست دارید کدام یک از ستاره های فعلی تیم ملی را به سپاهان دعوت کنید و در تیم باشگاهی خود با او بازی کنید، پاسخ جالبی داد و گفت: می دانم ممکن است خوشش نیاید. اما علی کولی زاده پرسپولیسی است. او واقعا پرسپولیسی است و اگر بخواهد به ایران بیاید این تیم را انتخاب می کند. اما اگر بخواهم بازیکنی از سپاهان را برای حضور در این تیم دعوت کنم، مهدی ترابی را انتخاب می کنم و دوست دارم او بیاید اما او هم بازیکن رقیب ماست و فکر نمی کنم او را رها کنند. قبل از مهدی ترابی از وحید امیری دعوت می کنم به سپاهان برود.

در حالی که شایعه بازگشت گلی زاده به ایران شنیده می شود، دوست دیرینه و صمیمی او مهدی ترابی در پرسپولیس بازی می کند و این دو در سایپا و تیم ملی همبازی بوده و هستند. کولی زاده که اخیراً برای ایران در جام جهانی بازی کرده بود، یکی از معدود بازیکنان خوب تیم ملی در قطر بود و به ویژه مقابل ولز عالی بود و در بازی با انگلیس برای مهدی طارمی پاس گل داد.

دیدگاهتان را بنویسید