اگر ترابی کارت زرد می گرفت، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفر را از دست می داد.

ساعت: 20:23
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779584

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران معتقد است پرسپولیس از دقیقه 80 بازی مقابل شاگردان الهامی باید 10 بازیکن می داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پشت سر سیف الله پور دومین شکست نساجی مازندران مقابل پرسپولیس گفت: آن نتیجه مقابل پرسپولیس بود. نیمه دوم بازی را پشت سر گذاشتیم و باید به این بازیکنان افتخار کنیم. حداقل پنج بازیکن ما زیر 23 سال سن دارند. اگر داور دلسوز مهدی ترابی نبود و قبلا به او کارت زرد می داد، پرسپولیس در دقیقه 80 10 بازی را می باخت.

وی با تمجید از شاگردان الهامی گفت: به پرسپولیسی ها تبریک می گویم اما تیم نساجی هم خیلی خوب بود و سعی می کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. با تشکر از ساکت الهامی برای آماده سازی این تیم خوب.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به وضعیت ورزشگاه شهدای ساری خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در اختیار باشگاه ما است و از مجموعه ورزشی استان تشکر می کنیم. شرایط ورزشگاه شهدای ساری برای دو هفته آینده دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بهتر می شود.

سیف الله پور درباره درخواست باشگاه های استقلال و تراکتورسازی برای دریافت درآمد از تبلیغات محیطی گفت و در پاسخ به این سوال که آیا نساجی فصل گذشته از تبلیغات محیطی درآمد داشته است یا خیر، گفت: فصل گذشته از این بخش درآمد داشتیم. اما ما در این هفته در جلسه هیئت مدیره تصمیم خواهیم گرفت. تبلیغات محیطی تاکنون در اختیار سازمان لیگ بوده است و ما رعایت می کنیم.

وی در خصوص اعتراض مالک باشگاه تراکتورسازی به عدم حمایت از باشگاه های خصوصی گفت: زنوزی حقیقت را گفت. تراکتور داران و باشگاه های نساجی خصوصی هستند و هیچ حمایتی از بخش خصوصی ارائه نمی شود. ما انتظار داریم که دولت جدید به بخش خصوصی کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید