اگر مقامات دولتی ادعا می کنند که به دستاوردهای بزرگی دست یافته اند، پس تأثیر آن کجاست؟

اگر مقامات دولتی ادعا می کنند که به دستاوردهای بزرگی دست یافته اند، پس تأثیر آن کجاست؟

روز جدید : شعارهای دولت در خصوص سفره ملی و نحوه بیان آن به گونه ای است که به نظر می رسد دستاوردهای مهمی برای اقتصاد کشور رقم خورده است.

در دنیای حرفه ای که توسط رسانه های دیجیتال و اجتماعی اداره می شود، مدیران کشور وقتی مطمئن شوند که کارشان موفق بوده است، قطعاً خود را در جامعه می بینند و آثار و فرصت های ایجاد شده نمایان می شود. این یک واقعیت است. دولت باید از مدیرانش بخواهد که دست از شیرین کاری های پر سر و صدا بردارند.

امروزه به نظر می رسد مدیران فقط به ساق پا شلیک می کنند. ماجرا از این قرار است که کارهای کوچک و ساده و کارهای اساسی که باید انجام شود آنقدر زیاد می شود که ناخواسته مشکلات بزرگی را در اداره کشور به دنبال دارد. وقتی تبلیغات در جهت کارهای بی اهمیت و ارزشمند پیش می رود، مدیران به طور خودکار به سمت کارهای آسان و غیر ضروری می روند.

ملت تا کی باید شاهد مقایسه با دولت های قبلی باشد و ناکارآمدی دولت روحانی را مقصر بداند؟ آنچه در طول زمان اتفاق افتاده، دولت هایی هستند که در نهایت کمترین موفقیت را داشته اند، بنابراین در بین ملت در جایگاه ضعیفی قرار دارند. از قضا اگر از متواضع ترین و تواناترین مدیران بهره ببرید، می توانید خود را نشان دهید.

وضعیت امروز دولت برای مردم بسیار نابهنجار است. مردم حتی نمی دانند دولت چه می کند. تغییر دیدگاه شروع خوبی است. به جای اینکه فکر کنید کار در خدمت ملت نیست، اول به وضعیت زندگی ملت و خودتان نگاه کنید، فکر کنید شاید به این نتیجه رسیده باشید که برای خدمت به ملت مفید نیستید و قطعاً هیچکس. اشتباهات و بی لیاقتی شما
او آگاه نیست. کشور در شرایط سختی برای عقب نشینی از طرف ملت و کشور قرار دارد و تقسیم کارهای ساده و چیزهایی که پاسخ داده نشده خدمت به ملت نیست. بپذیرید که در کاری که انجام می دهید خوب نیستید. شناخت این لحظه مهم ارزش کامل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید