اگر می خواهید پرسپولیس را بگیرید. این راه حل است!

اگر می خواهید پرسپولیس را بگیرید.  این راه حل است!

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: می خواهم به هواداران خوب فوتبال آبادان تبریک بگویم. این پیروزی را به هواداران آبادانی، بچه ها و سالمندانی که ما را تا ورزشگاه همراهی کردند تقدیم می کنیم. خوشحالم که بعد از لیگ شانزدهم قهرمان شدیم و فینیکس سی را به یاد می آوریم که او هم با گل هایش به پرسپولیس کمک کرد. به هیچ وجه نباید مقابل پرسپولیس تسلیم شوید، چون تصادف کردیم و 75 دقیقه عقب افتادیم.

وی افزود: بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و توانستند مهدی امیری، مهدی ترابی و عبدی را به خوبی مهار کنند. حتی می توانستیم گل سوم را هم بزنیم، اگر بازیکنان در این صحنه دقت بیشتری می کردند می توانستیم گل دوم را زودتر در نیمه اول به ثمر برسانیم. پرسپولیس هم در نیمه اول یکی دو موقعیت داشت و یک موقعیت در نیمه دوم اما وقتی نوبت به بازی مستقیم رسید ما بازیکنان بلندقدمان را آوردیم و کاری نکردند. از دقیقه 75 به بعد نسبت به حریف برتری داشتیم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد و می گویم به خاطر هواداران خوب آبادان امیدوارم دیگر باختی نداشته باشیم.

منصوریان درباره صحبت گل محمدی مبنی بر اینکه حریف فقط یک بار به درب ما نزدیک شد و گل زد، گفت: آقای یحیی دوست و برادر خوب من است. ما به مربیان به چشم خود نگاه می کنیم. او تحلیل خود را از بازی ارائه کرد. پرسپولیس هم موقعیت داشت و من به او و دوست و برادرم احترام می گذارم اما اجازه ندادیم پرسپولیس هم پشت محوطه جریمه و هم در دو طرف محوطه جریمه موقعیت داشته باشد. بازی پرفشار و من با شما و حریفم بازی کردم و اجازه ندادیم ترابی و امیری یکی یکی با مدافعان ما درگیر شوند. به گل محمدی دوست خوبم احترام می گذارم.

وی افزود: 20 هفته طول کشید تا 3 بازی ابتدایی فصل را جبران کنیم، هفته آینده هم تیم من با تمام وجود همینطور بازی خواهد کرد. من بخش زیادی از زندگی ام را مدیون این تیم (استگل) هستم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. مدرسه مستقلی که بزرگانی چون علی جباری، عمو نصی و بهتاش فریبا دارد به من آموخت که با تمام وجود بازی کنم و تسلیم نشوم. هفته آینده با تمام وجود بازی خواهیم کرد. من در آبادان اطمینان دارم که مردم این شهر و کارمندان این شهر به من اعتماد کرده اند.

منصوریان تاکید کرد: نگاهی متفاوت به فوتبال آبادان نسبت به سایر نقاط کشور دارد. در تبریز نگاه به فوتبال متعصبانه بود، در آبادان نگاه به فوتبال در عین حال متعصبانه است و همه به اندازه سرمربی یک تیم فوتبال می فهمند. پیرمردی دیروز به من گفت که می خواهم نکته فنی را بگویم اما نکته فنی 23-22 را به من گفت و به همکارانم گفتم او را به جلسه فنی ببرند. بازیکنان من امروز به طالبان قول دادند که قطعا در این بازی پیروز خواهند شد زیرا فضای مجازی سه روز سخت را برای این بازیکن رقم زد. به هواداران و همه به خانواده بازیکنان و ریکانی تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تاکید کرد: اگر می خواهید پرسپولیس را شکست دهید باید روی پاهای این تیم بدوید و به هیچ وجه تسلیم نشوید زیرا در بازی اول فقط 15 دقیقه بازی کردیم و حتی نتوانستیم. باخت و برد پرسپولیس یکی از تیم هایی است که میلیون ها هوادار را جذب می کند و در کانون توجه قرار دارد. ما روی زمین فقط رقیبیم و خارج از زمین یحیی، افشین جان و آقاکریم دوستان صمیمی من هستند. فکر می کنم بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. ما با تلاش و کوشش به پتانسیل خود دست یافتیم. یحیی نیز به بیان دیدگاه های خود در مورد بازی و شرایط بازی پرداخت. شاید اگر آنها در نیمه اول دو موقعیت را به دست می آوردند، بازی تغییر می کرد. پرسپولیس را با نظم بردیم اما یحیی دوست خوب من است.

منصوریان در ادامه صحبت های خود گفت: با تمام وجود مقابل استقلال بازی می کنیم. ما با تمام وجود برای این پیراهن می جنگیم، مهم نیست تیم سابق من چه باشد، با احترام به آن نگاه می کنیم. تمام حضورم در رده های مختلف فوتبال اروپا و آسیا را مدیون این باشگاه هستم. وقتی به استقلال رفتم ملی پوش نبودم. من بازیکن ثابتی بودم اما آنجا از بزرگترها یاد گرفتم که با تمام وجودم بازی کنم. هفته آینده با تمام وجود از این تی شرت دفاع خواهیم کرد. این یک پیراهن مقدس است. در خیابان های آبادان جز زرد چیزی نمی بینی. بازی سختی خواهیم داشت. بازی نفس گیر در ورزشگاه آزادی. دو هفته پیش به شما گفتم که ساعت 12 صبح شادی ما تمام می شود، اما امروز این شادی برای ما همین الان تمام می شود. تمام تیم های فنی امشب به خانه من می آیند، از ساعت 11 تا 12 شب بازی استقلال را آنالیز می کنیم. اگر خدا بخواهد لطف و عنایت او به اندازه تلاش ما را شامل می شود.

او درباره تغییرات خوبی که در این مسابقه انجام داد و اینکه تیمش بسیار خوب و فیزیکی به نظر می رسید، گفت: از شب قبل می دانستیم که باید چه کار کنیم و چگونه از احمد استفاده کنیم. همان کاری که مایلی کهن با مهدوی کیا در سال 1377 انجام داد، امروز با احمد انجام دادیم. احمد را به دفاع راست رساندیم. می خواستیم فاخر جوان شود و بچرخد. دیدید که در نیمه دوم پاس طلایی به تیم ما داد. در خط دفاع هماهنگی خوبی ایجاد کردیم. تمرینات ما بسیار فشرده است، حتی برای تیم B شدیدتر است، زیرا نمی خواهیم ببازیم. ما مثل خیلی از تیم ها با 10 ستاره وارد زمین نمی شویم. تیم ما تنها یک ستاره به نام طالب ریکانی دارد و او متفاوت بازی می کند و بقیه با ریتم و تنش بالا تمرین می کنند. سعی می کنیم در این راه باز باشیم، نقطه عطف ما بازی با استقلال است. باید ببینیم خداوند متعال چه چیزی برای ما آماده کرده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم. خدا نکند این لبخند بر لبان هواداران ما بماند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره مصدومیت محمد آل شاهه گفت: خیلی خوش شانس نیستم. در سرزمین پیروز که محمد در آنجا افتاد، سوراخی بود. او باید 5 هفته پیش به ما ملحق می شد و مینیسکش آسیب دید.

وی در پایان این دیدار گفت: می‌خواهم یک نکته بسیار مهم را بگویم. دکتر سعید محمد مدیرکل مناطق آزاد می خواهد بیاید اینجا. من خیلی به او ارادت دارم. می خواهم توجه ویژه ای به نحوه آمدن آنها به اینجا داشته باشم به قولی که در هتل استقلال به ما دادند و قول کمک مالی به ما دادند، فکر می کنم دوستان در منطقه آزاد کمی سرعتشان را کم کرده اند. دکتر اسکندری مهمان ما بود، او به ما قول داد و یکسری توصیه های فنی به ما کرد و ما رفتیم و دیگر او را ندیدیم. الان به بهانه مشکلات فنی باید وارد تمرین ما شوند و اگر دکتر سعید محمد هم بیاید کمکمان می کنند. دوران سختی را می گذرانیم زیرا دست آنها در این زمینه باز است و می توانند به ما کمک کنند. در زمینه حامیان مالی به ما نگاه کنید. ما تیم گران قیمتی نیستیم. یک بازیکن سه ساله 50 میلیارد تن قرارداد دارد و کل هزینه تیم ما 43 میلیارد تن است. به اندازه یک بازیکن لیگ برتری به ما کمک کنید، نمی گوییم خیلی به ما کمک کنید. ما از آنها تشکر می کنیم که 10-15 میلیارد تن به ما کمک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید