اگر کسی از انتخابات شکایتی داشته باشد حق مسلم اوست / برای انتخابات کمیسیون انتخابات ثبت نام می کنم

ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798875

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اگر فردی از انتخابات شکایت کند حق اوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی ساعی، رئیس جدید فدراسیون تکواندو درباره انتخاب پولادگر به عنوان معاون وزیر ورزش گفت: ایشان باعث افتخار هستند که به عنوان تکواندو انتخاب شدند و به آقای پولادگر تبریک می گویم. همان طور که ما در کمیته از تکواندو حمایت کردیم، همین کار را می کند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره اختلاف بر سر تعداد آرا در مجمع گفت: اختلاف نظر وجود دارد اما شکایتی وجود ندارد و اگر فردی شکایتی داشته باشد حق اوست. وکلا باید قضاوت کنند که مجمع چگونه درخواست بازشماری کرده است، در اینجا نیز نامزدها این حق را دارند. هر جا ابهامی باشد می توانند شکایت کنند. چیزی مکتوب نشد و آن حرف ها در رسانه ها بود.

وی در پاسخ به این سوال که در هیات اجرایی ثبت نام می کنید، خاطرنشان کرد: قطعا نه برای خودم بلکه برای تکواندو به هیات اجرایی می آیم چرا که حضور در کمیته حق تکواندو است. اگر رئیس فدراسیون در شورای اجرایی نبود در این دوره حضور داشتم. باید از خانواده تکواندو حمایت شود.

ساعی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر احتمال تغییر وجود دارد و آیا به دلیل ارشدیت در کنار کادرفنی خواهید بود، گفت: در نهایت کسانی که فنی هستند نظر دارند. نمی خواهم خودم تصمیم بگیرم و تغییرات با نظر کمیته فنی خواهد بود. ابتدا باید کمیسیون فنی تشکیل شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که تکواندو در دو بازی المپیک نتیجه نگرفته است، به نظر شما در پاریس چه می شود گفت: برای المپیک وقت کم داریم، 2.5 سال فرصت داریم که اینطور نیست. کافی است، اما سعی می کنیم پیشرو باشیم.

ساعی با بیان اینکه صندلی فولاد را در آسیا حفظ خواهد کرد، گفت: قطعا آن را حفظ می کنیم و برای افزایش تعداد صندلی ها تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید