اگه این بازیکن استقلالی باشه من هم مدیر بارسا هستم!

اگه این بازیکن استقلالی باشه من هم مدیر بارسا هستم!

رفسجان کپر مانند سال گذشته یکی از با خبرترین تیم ها در فصل نقل و انتقالات است. دادن. وی در خصوص شرایط رفسنجان مد در نقل و انتقالات گفت: همه چیز خوب است. ما در تلاشیم فهرستی را تهیه کنیم که آقای ربیعی از ما خواسته است. اگرچه اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند و ما اسکلت تیم را حفظ خواهیم کرد.

وی برای بحث داغ این روزها یعنی حضور محسن آذرباد در استقلال ادامه داد: محسن آذرباد با ما قرارداد دارد. اگر باشگاهی با او صحبت کند تخلف است و شکایت می کنیم. فرقی نمی کند استقلال باشد، پرسپولیس یا باشگاه دیگری. اگر باشگاه بازیکنان ما را می خواهد، باید نامه بنویسیم و مذاکره کنیم یا پول رضایت نامه به ما می دهند یا به درخواست آنها نه می گوییم. این در فوتبال جهان رایج است. نمی دانم چرا می گویید محسن آذرباد استقلالی شده است؟ اگر بحث حضور آذرباد در رسانه ها مطرح شود، چهار روز دیگر بنویسند که علی علیزاده مدیرعامل بارسلونا شده است! بحث وجود دارد، اما آیا واقعیت دارد؟ اگر رئال مادرید آذرباد را می خواهد باید با ما مذاکره کند نه فقط آذرباد که 80 درصد بازیکنان ما قرارداد دارند. بگذارید همه تیم ها بدانند که ما به بازیکنانمان نیاز داریم و به هیچ وجه آنها را از دست نمی دهیم. اگر آقای ربیعی نیازی به بازیکن نداشته باشد خودش به ما می گوید یا بازیکن را عوض می کنیم یا مبلغ رضایت نامه می گیریم یا رضایت نمی دهیم.

وی ادامه داد: این بازیکن با باشگاه ما قرارداد دارد. هر جا رفتند به استقلال رفتند. عکسی هم از او با تی شرت آبی منتشر کردند فوتبال ما واقعا سرگرم کننده است! حتی اگر بازیکن ما مذاکره کرده باشد، این خلاف عرف است. این یک حرفه نیست. انگار در حال مذاکره با سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال هستیم؛ آیا این درست است؟ اگر سیدحسین را بخواهیم به باشگاه استقلال نامه می نویسیم.

علیزاده در خصوص جدایی شاهین توکلی مدافع آنها از این تیم گفت: شاهین با باشگاه ما قرارداد دارد. هر چه گفتند یک فرصت است.

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در خصوص حضور علی شجاعی بازیکن پرسپولیس در باشگاه مس رفسنجان گفت: هنوز مذاکره ای صورت نگرفته است.

علیزاده در نهایت درباره اینکه بحث حضور ایمان سلیمی مدافع گل گهر در مس چقدر جدی است؛ وی افزود: در حال مذاکره با مدیر برنامه های ایشان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید