ایثار شهدا ضامن استقلال و وحدت ملی است


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916023

در دیدار با خانواده شهید به «محمد امین، آب در شکر» اشاره شد.

سلمان معاون هماهنگ کننده ارتش سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان کشوری و بخشدار شهرستان زابل با خانواده پاسدار مقتول محمدامین آب درشکار دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; سردار عوض علی فکیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات پزشکی بسیجیان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج و موسی سنچولی فرمانده حوزه بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج زابل با خانواده شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکار که در اغتشاشات مهرماه زاهدان به شهادت رسیدند، دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نماینده فقیه در بنیاد تعاون بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان و رشادت های شهدا گفت: ایثار و از خودگذشتگی شهدا ضامن استقلال، آزادی است. و وحدت ملی و برای احیای اسلام و حفظ آن بزرگانی چون حضرت ابا عبدالله حسین علیه السلام به شهادت رسیدند و فداکاری کردند.

وی افزود: مرد میدان بودن، حضور در آن سنگر مانند شهید محمد امین و مظلومیت شهید، ماندن در سنگر و ترک سنگر است. بی شک شهدا و ایثارگرانی چون شهدای کربلا پوست و استخوان و گوشتشان پر از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است».

موسی سنچولی فرمانده ناحیه زابل نیز در این دیدار گفت: جامعه و نسل امروز و آینده ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است، اگر امروز برخی نهادها به وظیفه ذاتی خود عمل کنند جامعه ما به بیراهه نمی رود، خانواده ای که آنها می توانند بچه تربیت کنند، مساجدی که آموزش می دهند بسیار اندک است، خانواده شهدا با تربیت فرزندان برمه که اسلام را به دنیا خواهند آورد، حق بزرگی بر گردن انقلاب و جامعه اسلامی دارند.

وی افزود: وظیفه همه ماست که راه شهدا را ادامه دهیم و راه شهدا را طی کنیم، به امید اینکه مباشری خوبی باشیم و بار امانتی که بر دوش ما گذاشته اند را به صاحب اصلی آن بسپاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید