ایجاد اشتغال مستقیم سپاه برای 300 نفر در فراهان / واگذاری 30 واحد مسکونی برای نیازمندان در سال جاری


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809094

نجفی گفت: امسال با اعتبارات قرض الحسنه و 3 تعاونی در شهرستان فراهان بیش از 300 شغل مستقیم ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; نعمت الله نجفی فرمانده سپاه شهرستان فراهان امشب در آئین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و رزمایش امدادهای مؤمنانه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان با حضور فرمانده سپاه استان مرکزی گفت: رویکرد سپاه و بسیج پروژه ها برای مردم بی منت است و بسیجیان و سپاه پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی خود علاوه بر حل مشکلات مردم، روحیه ایثار و ایثار را در جامعه ترویج می دهند.

وی افزود: 100 گروه جهادی فعال در فراهان وجود دارد که در زمینه های مختلف عمرانی، اشتغال زایی، سلامت، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت مددکاری دینی، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی به مردم خدمات ارائه می کنند.

سرهنگ نجفی گفت: در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از اقتصاد ملی 60 بنیاد قرض الحسنه مردمی در فراهان تشکیل شده است که بیش از 3700 نفر در قالب این صندوق ها نقش آفرینی می کنند و بیش از 3 شهرستان و 75 روستا در سطح شهرستان جامعه هدف این صندوق ها ایجاد بیش از 300 شغل مستقیم در سال جاری با کمک اعتبارات قرض الحسنه و 3 تعاونی در شهرستان است.

وی ادامه داد: بر اساس نهضت یاری مومنان امسال بیش از 8 هزار بسته معیشتی در فراهان توزیع شده است و از ابتدای این پویش تاکنون بیش از 23 هزار بسته مددکاری در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان فراهان افزود: امسال 30 مسکن برای محرومان ساخته شده است. شهدا تمام شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به همت فرمانده سپاه روحولا در استان مارکاسی برنامه هایی چون گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و بازدید نیمه وقت برگزار شد. پروژه ها، افتتاح سمینارهای اقتصاد مقاومتی، تمرینات. کمک های مومنانه صورت گرفت و جلسه ای با بسیجی و سپاه فراهان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید