ایجاد بنادر در سواحل هرمزگان باید متعادل شود/ از حضور میهمانان جام جهانی قطر در جزایر کشم و کیش نهایت استفاده را ببرید.


زمان: 09:19
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820514

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: حضور گردشگران و میهمانان در جام جهانی قطر در جزایر کشم و کیش ظرفیت بسیار خوبی برای استان هرمزگان است که باید از آن حداکثر استفاده را کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان جمعه شب در دیدار با رئیس سازمان بنادر و دریانوردی که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد. گفت: استان هرمزگان یک استان توریستی است که میلیون ها گردشگر وارد هرمزگان شده است.

وی گفت: یکی از مشکلات عمده در ارائه خدمات به گردشگران جابجایی مسافران دریایی بوده است. بنادر هرمزگان در شرایط عادی ظرفیت ارائه خدمات را دارند اما در شرایط خاص کار با چالش مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به 1200 کیلومتری سواحل هرمزگان بدون احتساب جزایر گفت: کشور و استان.

عبادی زاده با اشاره به اینکه در آینده در شرق استان هرمزگان تحولی در بنادر و کشتیرانی ایجاد می شود، گفت: با توسعه مکران، ایران به آب های آزاد دسترسی پیدا می کند و ظرفیت بسیار خوبی برای شرق استان ایجاد می شود. هرمزگان برنامه ریزی لازم برای استفاده حداکثری را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به ضرورت ایجاد دانشگاه علوم و فنون دریایی در استان هرمزگان گفت: قانون، قانون حمل و نقل و ایجاد تاسیس شد.

عبادی زاده با تاکید بر ارتقای بنادر کشور از طریق ظرفیت بخش خصوصی، تصریح کرد: بخش خصوصی ظرفیت بسیار بالایی برای دستیابی به توسعه متوازن دارد که متاسفانه هنوز از آن به درستی استفاده نشده است. امیدوارم برنامه ریزی دقیقی در این زمینه تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم دانشگاه را با صنعت پیوند دهیم، گفت: معرفی چالش های صنعت به دانشگاه و رساندن ظرفیت دانشگاه به صنعت یکی از مهم ترین چالش های ارتباط صنعت با دانشگاه و دانشگاه است. جامعه نخبگان.”

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حضور گردشگران و میهمانان در جام جهانی قطر در جزایر کشم و کیش ظرفیت بسیار خوبی برای استان هرمزگان است که باید از آن حداکثر استفاده را کرد. .

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید