ایجاد ردیف بودجه ملی و پیش بینی اعتبار 800 میلیارد ریالی برای محور رباط سنگ ماروس.


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878641

زنگنه گفت: مجوز ماده 23 پروژه شهر رباط سنگ برای کدکان و ماروس نیشابور تصویب و برای آن 800 میلیارد ریال وام اعطا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس؛ وی گفت: مجوز ماده 23 پروژه شهرستان رباط سنگ کدکن و ماروس نیشابور تصویب شده و 800 میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: از کل اعتبار پیش بینی شده کل پروژه مبلغ 320 میلیارد ریال در بودجه 1401 لحاظ شده است که پس از توزیع اعلام می شود.

زنگنه گفت: این محور به دلیل تردد مردم از کدکن به مرکز شهرستان و همچنین مسیر مواصلاتی دو شهر بزرگ استان خراسان رضوی یعنی تربت حیدریه و نیشابور از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما متاسفانه سال هاست که به دلیل پرداخت هزینه توجه به این مهم و تزریق اعتبارات محدود استانی سرعت عملیات اجرایی کند است که با ملی شدن خط پروژه تا دو سال آینده تکمیل خواهد شد.


اعتبار بخشیدن به سرهنگ محور به حصار یزدان

سرهنگ به حصار یزدان به طول 30 کیلومتر که در انتهای اتوبان تربت حیدریه به نیشابور قرار دارد، سال هاست که به دلیل عرض کم و نامناسب بودن جاده به یکی از پرحادثه ترین مسیرهای شهر تبدیل شده است. به بسیاری از خانواده ها آسیب می رساند.

نماینده مردم تربت حیدریه در این خصوص گفت: برای این محور ردیف پروژه ای در بودجه استانی و نیمی از اعتبار بهسازی محور در نظر گرفته شده که بالغ بر 400 میلیارد است. ریالی برای شروع عملیات اجرایی با مشارکت ایمیدرو تامین شده است.

وی افزود: مطالعه این مسیر توسط بزرگراه منطقه انجام شده و امسال با انتشار آگهی مناقصه در روزنامه های توزیعی و انتخاب پیمانکار برای اجرای آن آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید