ایجاد سفر هوایی عتبات با استقبال مردم مواجه می شود


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854642

رئیس سازمان زیارت و زیارت استان زنجان گفت: راه اندازی سفر هوایی به عتبات منوط به دیدار با مردم است و باید ظرفیت پروازها تکمیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم احدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه پیگیر اعزام زائران عتبات از طریق فرودگاه زنجان هستیم، گفت: سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونری، اعزام به عتبات چندان انجام نشد.

وی افزود: تا امروز سفرهای زیارتی چندان مورد استقبال نبوده که بتوانیم هر هفته، دو هفته یکبار یا ماهی یک بار پروازهای استان زنجان به عتبات را هماهنگ کنیم.

رئیس سازمان زیارت و زیارت استان حج با اشاره به اینکه در پایان سال گذشته دوره ثبت نام انجام شده بود اما با استقبال خوبی مواجه نشد، گفت: اما امسال با توجه به اینکه روند اعزام به عتبات و سوریه طولانی تر شده است. ، معتقدیم در آستانه اربعین و یا حتی بعد از اربعین می توان با شرکت های هواپیمایی علاقه مند به این حوزه برای ارائه خدمات مشورت کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت های خدمات زیارتی استان زنجان نیز جزو قشر زحمتکش و بدنه حج و عبادت هستند، گفت: از این شرکت ها نیز دعوت می کنیم در حوزه سفر و خدمات حمایت های لازم را داشته باشند.

احدی گفت: تلاش می شود پروازهای عتبات از زنجان به صورت هوایی راه اندازی شود اما این امر مستلزم استقبال مردم و تکمیل ظرفیت پرواز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید