ایجاد ناامیدی بزرگترین سلاح دشمن برای ضربه زدن به کشور و مردم است.


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818199

آیت الله حیدری گفت: یأس و ناامیدی بزرگترین سلاح دشمن برای ضربه زدن به کشور و مردم است و قدرت هر حرکت موثر رو به جلو از بین می رود. به همین دلیل مقام معظم رهبری تاکید دارند که با وجود اراده دشمنان، مردم باید به سمت پیشرفت و آبادانی و چرخه اقتصاد، فرهنگ، سیاست، معنویت و… حرکت کنند. باید در جهت مثبت بچرخد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به خبرنگار رهیاب گفت: امید در زندگی به اندازه اکسیژن برای انسان مهم است. به برکت دولت آیت الله ابراهیم رییسی امیدها برای حل مشکلات انباشته خوزستان زنده شده است.»

وی افزود: امید باعث رشد، پیشرفت و یادگیری می شود که بدون آن هیچ یک از اینها محقق نمی شود. به همین دلیل مقام معظم رهبری بر امیدواری مردم تاکید دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با این تفاسیر ناامیدی بزرگترین سلاح دشمن برای ضربه زدن به کشور و مردم است. اگر مردم از آینده خود ناامید باشند، می توانند هر کاری خطرناک انجام دهند و دریغ نکنند.”

آیت الله حیدری ادامه داد: ناامیدی قدرت هر حرکت موثر رو به جلو را از بین می برد. به همین دلیل مقام معظم رهبری تاکید دارند که با وجود اراده دشمنان، مردم باید به سمت پیشرفت و آبادانی و چرخه اقتصاد، فرهنگ، سیاست، معنویت و… حرکت کنند. باید در جهت مثبت بچرخد.

وی بیان کرد: تشکیل دولت سیزدهم بارقه امید را در دل مردم دردمند زنده کرده است و امیدوارم با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر امید بیشتری در دل مردم امروز و اقتصاد کشور شکوفا شود. .

حیدری افزود: دولت سیزدهم با عملکرد مطلوب و جهادی نشان می دهد که حکومت اسلامی می تواند در مسیر درست حرکت کند، با دوری از نگاه سیاسی و مادی، می توانند موجب رونق اقتصادی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید