ایجاد نقشه در طرح راهداری زمستانی فعالیتی برای پیشرفت و توسعه کشور است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; کانون امام گفت: بسیج یک سازمان نیست، بلکه یک تفکر و فرهنگ ارزشمند است و هرکس دارای دو مولفه ولایت و شهادت باشد بسیجی است و امیدواریم بتوانیم از این تفکر نجات بخش بهره ببریم. فرماندار. آن را داشته باشید.

مولث الائمه گفت: راه، حمل و نقل و ترافیک زیرساخت های پیشرفت و توسعه کشور است و از این رو ایفای نقش در طرح ترافیک زمستانی فعالیتی در جهت پیشرفت و توسعه کشور است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن در کریدورهای شمالی، جنوبی، شرقی و غربی کشور از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است و از این رو توجه به ایمنی ترافیک و حمل و نقل در سایر حوزه ها اهمیت و تاثیرگذاری ویژه ای دارد.

مدیر مرکزی گفت: حضور کارکنان در طرح ترافیک زمستانی علاوه بر تامین امنیت عملی، در تامین امنیت روانی نیز بسیار موثر است و مردم با تماشای این بستگان از امنیت روانی برخوردار می شوند و این امر بسیار حائز اهمیت است.

اهل الامام گفت: اهمیت احساس امنیت کمتر از خود تامین امنیت نیست و به همین دلیل اگر مردم احساس امنیت روانی نداشته باشند، فعالیت آنها با مشکل مواجه می شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه شرایط جوی استان مرکزی نویدبخش بارش های خوب خواهد بود و از این رو لازم است با اتحاد و هم افزایی همه جانبه برای تامین ایمنی تردد و حمل و نقل تلاش شود و دستگاه های متولی در این زمینه نقش لازم را ایفا کنند. جدیت لازم.»

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت مردمی با نیروهای خدوم و تامین امنیت تردد و حمل و نقل یک ضرورت است و خوشبختانه نیروهای مسلح با تمام توان در صحنه برای انجام ماموریت ها حضور دارند. و ماموریت‌هایی که قابل تقدیر است و امیدواریم با هم تعامل داشته باشیم.

جلوگیری از سد معبر یکی از مهمترین اهداف طرح زمستانی است

سردار مفهمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در رزمایش طرح زمستانی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح زمستانی ساعت 14 از امروز 31 آذرماه آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد اما به دلیل شرایط جوی این طرح ممکن است تا عید نوروز آغاز شود.

مفهمی شهرستانی گفت: تسهیل در روان سازی ترافیک، کنترل امنیت معابر درون و برون شهری، مدیریت ترافیک در مواقع بروز بحران و جلوگیری از سد معبر از مهمترین اهداف طرح زمستانی ۱۴۰۰ است.

وی ادامه داد: طرح زمستانی حمل و نقل و ترافیک نماد هم افزایی، تعامل و در کنار هم بودن برای استفاده از تمامی فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم در حوزه حمل و نقل و کاهش آسیب ها است و در این طرح کنترل ناوگان و حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار قرار گرفته است. به طور جدی دنبال می شود

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: جاده در دو گردنه برفگیر گکان و زالیان با 54 اکیپ راهداری، 226 خودرو و 35 منزل، هلال احمر با 18 اکیپ راهداری، 150 تیم امدادی و امدادی حضور مستقیم دارد. 13 پایگاه و آمبولانس با 22 تیم راهداری، 22 ایستگاه راهداری و 17 تیم شهرستانی درگیر هستند.

مفهمی شهرستانی افزود: استان مرکزی با وسعتی بالغ بر 29 هزار کیلومتر مربع، 6 هزار منطقه برون شهری و 2 هزار و 100 کیلومتر درون شهری، نقش بسزایی در حمل و نقل و جاده های کشور و البته نقش مردم در تأمین کل کشور دارد. امنیت بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 99 شاهد 59 مورد فوتی در حاشیه و 29 مورد فوتی در شهر و 313 مجروح برون شهری و هزار و 451 مجروح در تصادفات درون شهری بوده ایم که 1500 مورد خسارت و 3000 مورد تخلفات قانونی به ثبت رسیده است. حادثه ایجاد شده است و امیدواریم با رصد مردم و برنامه ریزی دقیق شاهد کمترین تصادفات در سال جاری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید