ایجاد یک کالج زراعتی مجهز در مکاتب فاریاب/کانکسی به تدریج ساماندهی می شود


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889385

یوسف نوری گفت: با توجه به ظرفیت کشاورزی و اینکه شغل اصلی مردم کشاورزی است، هنرستان مجهز کشاورزی ایجاد و به تدریج مدارس اتصال و تخریب ساماندهی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان فاریاب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار را آرمان گفت: شهرستان فاریاب از نیروی انسانی خوبی برخوردار است و مسئولان اهتمام دارند که در حکومت مردمی کار کنند و زمینه های مساعدی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد. توسعه شهرستان از جمله اینکه اساس این شهرستان کشاورزی است و کارهای تولیدی انجام می دهند که قابل توجه است.

وی افزود: کشاورزی باید به زنجیره تامین تبدیل شود و سپس ارزش آفرینی کنیم و بخش مهمی از آن به کشت محصولات با ارزش استراتژیک بالاتر اختصاص داده شود و زمینه صادرات فراهم شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به ظرفیت کشاورزی و اینکه شغل اصلی مردم کشاورزی است، گلخانه مجهز کشاورزی ایجاد و به تدریج مدارس رابط و مخرب ساماندهی می شود.

نماینده هیئت دولت گفت: در موضوع معادن با وزارت صنعت، معدن و تجارت توافق شد در راستای فرآوری محصولات معدنی همکاری شود و معادن از خام فروشی خارج شوند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت کاهش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان در خصوص سوال خبرنگار ما گفت: سهمیه دانشگاه فرهنگیان را کاهش نداده ایم و تخصیص سهمیه بر اساس نیاز شهرستان ها تعیین می شود کمبود در هر شهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید