ایجنت جدید پرسپولیس برای قرمزها کلاه گذاشت؟

ایجنت جدید پرسپولیس برای قرمزها کلاه گذاشت؟

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی صفر برابر استقلال تهران در دربی پایتخت 97 خود را برای دیدار هفته نهم لیگ برتر مقابل هواداران آماده می کند. مدیران این باشگاه از توافق بزرگ برای جذب دلال خبر دادند.

باشگاه پرسپولیس پیش از شروع فصل جاری لیگ برتر، ایجنت جدید را برای استفاده از برند سرخپوش به خدمت گرفت.

او نامزد نبود. مراسم را ترک کرد

پس از یک مناقصه ناموفق، باشگاه طبق مراحل اداری تشریفات را رها کرد تا با شرکت های مختلف مذاکره کند که در نهایت با پویان مج ایده به توافق نهایی رسید و قرارداد میانجی گری با این مجموعه منعقد شد.

عنوان جذاب برای قرارداد 630 میلیارد تنی!

بر اساس اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، ارزش کل این قرارداد برای سال اول 630 میلیارد تن خواهد بود که در سه جهت اصلی در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد این رقم پس از اعلام قرارداد 500 میلیارد تنی استقلال تهران با دلالش به هر شکلی اعلام شد تا تیتر جذابی برای پرسپولیسی ها در رسانه ها شود و مجید صدری را از هر فشاری رها کند.

سه قسمت با دنیایی از ابهامات!

به گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری و ارائه این کارگزار که به صورت زنده از یوتیوب و اینستاگرام پخش شد، ارزش قرارداد استفاده از برند پرسپولیس در شبکه های مجازی و تبلیغات روی پیراهن ها بالغ بر 220 میلیارد تن بوده است. در بخش تبلیغات میانگین در بازی های خانگی با توجه به تعداد بازی های باقی مانده 110 میلیارد تن و حق پخش تلویزیونی در صورت موافقت و ارائه 300 میلیارد تن خواهد بود.

ویژگی های کلی قرارداد پرسپولیس با دلال جدید در حالی مطرح شد که تبلیغ این تی شرت تا پایان فصل در اختیار یک بانک قرار گرفت و آنها نیز کل مبلغ قرارداد خود را پرداخت کردند. باشگاه پرسپولیس نمی تواند یکی دیگر از حامیان اصلی این پیراهن را جایگزین کند.

علاوه بر این، یک تبلیغ جانبی دیگر برای پیراهن پرسپولیس تا پایان سال با قرمزها در نظر گرفته شده است و آنها همچنان چاره ای جز ادامه همکاری ندارند.

شرکتی با سرمایه 100 میلیون تومانی

این شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس با این باشگاه برای پرداخت 630 میلیارد تن در یک فصل به ارزش سرمایه یک میلیارد ریال (معادل یکصد میلیون تن) به توافق رسیده است. فرض بر این است که مبلغ در حد یک قرارداد چند میلیاردی نیست، اما معمولاً این گونه شرکت ها باید پشتوانه مالی کلان و قراردادهای کلان داشته باشند که تنها افتخار آن انحصار تبلیغات در فروشگاه های زنجیره ای تهران است.

قرارداد بدون ضمانت نامه بانکی

قرارداد 630 میلیارد تومانی دلال تازه وارد پرسپولیس بسته شده و خبری از ارائه ضمانت نامه بانکی در این زمینه نیست. مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به صراحت گفت: در زمینه حق پخش 300 میلیارد امسال 360 میلیارد و سال آینده 360 میلیارد خواهد بود. تاکنون این توافقات را داشته ایم. خوبی بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که در قرارداد رقم خوردیم و توانستیم 15 درصد از قرارداد بازیکنان را با آن پرداخت کنیم. ما هم سعی کردیم از دوستان ضمانت نامه بانکی بگیریم. برای هر کدام از این موضوعات، یعنی بحث 220 میلیارد و 110 میلیارد و 300 میلیارد تن، ضمانت نامه بانکی خوبی هم می گیریم. مقام قراردادی باید ظرف سه هفته این تضمین ها را ارائه کند».

قراردادی که در آن تعداد طبقات هر سال 20 درصد به مدت سه سال افزایش می یابد.

مدیر عامل زن است نه مرد!

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در اخبار مربوط به امضای این قرارداد، «سعید بهنام» را به عنوان مدیرعامل پیمانکاری معرفی کرد. مردی که امضای او نیز تحت این قرارداد است، با صدری عکس یادگاری گرفت تا برای جذب اسپانسر به طور زنده با هواداران پرسپولیس درباره اهداف مشترک با این باشگاه صحبت کند.

ایده پویان مج در جدیدترین اطلاعیه رسمی که در روزنامه رسمی منتشر شده است برای ایجاد تغییرات در شرکت خود یک خانم را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد.

طبق اسناد موجود، آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت مربوط به 25 مرداد ماه سال جاری است که در آن شرکت تصمیمات خود را در خصوص مدیریت مجمع عمومی فوق العاده خود که در تاریخ 24 خردادماه برگزار شد، منتشر کرد.

«به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی مورخ 24/03/14 تصمیمات فوق العاده ذیل اتخاذ شد:
آقایان فضل الله منصوری به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره، سعید بهنام به عنوان نایب رئیس و عضو هیئت مدیره و خانم ماجده شهنواز به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید