ایرانیان برای سفر به شهرهای غربی از طریق راه آهن کیف


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811501

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کیف به هموطنان ایرانی این شهر توصیه کرد از کیف به شهرهای غربی اوکراین به ویژه شهر لویو با قطار سفر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در کیف امروز (شنبه) هفتم اسفند پس از بحران اوکراین با اشاره به تلاش سفارت جمهوری اسلامی ایران برای خروج امن هموطنان ایرانی از اوکراین اعلام کرد: منوچهر مرادی سفیر ایران صبح امروز با حضور در ایستگاه قطار کیف شرایط خروج اتباع ایرانی به مرزهای غربی اوکراین را بررسی کرد.

بر این اساس و با توجه به تداوم چندین خط قطار در مسیر کیف به شهرهای مجاور مرزهای غربی اوکراین، به هموطنان عزیز اکیدا توصیه می شود به شهرهای غرب اوکراین به ویژه شهر لویو سفر کنند.

سفارت همچنین اعلام کرد: همچنین هماهنگی های لازم با سفارت های کشورمان در لهستان، اسلواکی، مجارستان، مولداوی و رومانی به منظور تسهیل در ورود هموطنان به این کشورها انجام شده است.

لازم به ذکر است سفیر ایران پنجشنبه شب نیز در نشست تعدادی از دانشجویان ایرانی در کیف حضور یافت و از سوی ناسبک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه همچنین در تماس تلفنی با وزرای امور خارجه مجارستان، روسیه و اسلواکی درباره خروج امن هموطنان ایرانی از اوکراین صحبت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید