ایران از برقراری صلح و ثبات حمایت می کند و با هرگونه مداخله خارجی در سوریه مخالف است


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882094

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم اجرای توافقات قبلی بین دو کشور، سفر اخیر رئیس جمهور سوریه به تهران را موفقیت آمیز توصیف کرد و تاکید کرد: در این سفر توافقات خوبی حاصل شد که اجرای آن باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، فرا رسیدن عید سعید قربان را به دولت و ملت سوریه دوست و برادر تبریک گفت و گفت: امیدوارم خداوند متعال با برکت این عید بر ملت‌های مسلمان و بویژه ملت‌های مقاومت ایران و سوریه باد.

دکتر رئیسی با تاکید بر لزوم اجرای توافقات قبلی بین دو کشور، سفر اخیر رئیس جمهور سوریه به تهران را موفقیت آمیز توصیف کرد و تاکید کرد: توافقات خوبی در این سفر حاصل شد و اجرای آن باید با جدیت دنبال شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت به ویژه سوریه تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: ایران از برقراری صلح و ثبات حمایت می کند و با هرگونه دخالت خارجی در سوریه مخالف است.

آقای «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در این گفت وگوی تلفنی ضمن تبریک فرارسیدن قربان بایرام به دولت و ملت ایران، از آیت الله رئیسی خواست صمیمانه ترین تبریکات خود را به حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ کند. انقلاب.

رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه دشمنان ما سال به سال در مقابل محور مقاومت ضعیف تر می شوند، گفت: ایران و سوریه در یک دژ قرار دارند و امیدوارم سال آینده عید را جشن بگیریم و ملت های ایران و سوریه شاهد رشد داخلی و داخلی باشند. موفقیت های خارجی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید