ایران از حفظ مسائل امنیتی و منطقه ای کوتاهی نکرده است


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820409

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه در دفاع از مشکلات امنیتی و منطقه ای ایران کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز قطع روابط سیاسی ایران با آمریکا، اظهار داشت: خداوند در قرآن می فرماید من و خود را دشمن نسازید پس پس از 150 سال. لیبرال ها دائماً به دنبال ارتباط با دشمن هستند. دستور امام فقید مبنی بر قطع رابطه با آمریکا مساعد بود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن می خواهد نفوذ ایران در منطقه و مشکلات امنیتی کشور را با موضوع برجام پیوند بزند در حالی که توسعه منطقه ای و برجام ماهیت جداگانه ای دارد و در این راستا ایجاد فضای مجازی و آدرس اشتباه است. سودمند برای دشمن

حجت‌الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه در حفظ امنیت و مشکلات منطقه‌ای ایران کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با قدرت و تضمین‌های روشن و همراه با راستی‌آزمایی، موضوعات مذاکرات و لغو تحریم‌های سرکوب‌گر را پیگیری خواهد کرد. “

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سید اهل قلم، شهید مرتضی آوینی و شهید صیاد شیرازی تاکید کرد: همه هنرمندان در امور مختلف معرفتی و هنری و همچنین تمامی نیروهای مسلح باید از این شهدای بزرگ الگوبرداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در محفل انس با قرآن گفت: ماه رمضان، ماه بی نهایت رحمت الهی است و باید وارد این تالار بزرگ جشن الهی شویم و آن را بگیریم. فرصت تقرب به حضرت هاک.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نتیجه استفاده از امکان روزه قرب الهی است، گفت: یکی از دیگر امکانات ضیافت در ماه مبارک رمضان، قرآن، این کتاب آسمانی و رهبر معظم انقلاب است. ارتباط با خدا، ارتباط با بهشت، با باطن بالاتری که خداوند متعال برای ما قرار داده و بتوانیم به آن برسیم و به آن عمل کنیم. [برقرار] برای انجام، باید به یاد داشته باشیم؛ «اگر یاد بگیرد غفلت حاصل می شود و این غفلت چیزی است که در قرآن مکرراً از آن اجتناب شده است».

وی ادامه داد: قرآن معجزه جاودانه و کتاب زندگی است همچنان که دین مبین اسلام جاودانه است و امروز تنها راه نجات بشریت ارتباط با قرآن و عترت و دور شدن از این است. کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی که بسیار شاهد فروپاشی خانواده هستیم.»

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه مساجد باید زیربنای قرآن باشند، گفت: امروز جاهلیت مدرن جهانی است و تنها راه نجات بشریت پناه بردن به قرآن کریم و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه موقت بیرجند به شهادت دو روحانی جهادگر حجت الاسلام اصلانی و دارابی در معبد رضوی اشاره کرد و گفت: این روحانیون مجاهد عملیات های زیادی را در حاشیه شهر مشهد انجام داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید