ایران باید پاسخی شکسته به قطعنامه ضد ایرانی آژانس بدهد


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879262

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه ایران باید به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی پاسخ شکسته بدهد، گفت: حسن نیت ایران در تضاد با مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی ابوالفت، کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با تهران نیوز با اشاره به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران گفت: و این خروج از NPT است.

وی افزود: بایدن از زمان روی کار آمدن دانیل تحت فشار حداکثری بر ایران بوده و در این راستا علاوه بر تحریم ها علیه ایران، از آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز می خواهد که قطعنامه ای علیه ایران صادر کند و این نشان می دهد که بین المللی اتمی آژانس انرژی کاملا سیاسی است.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما سفر گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرزمین های اشغالی تا چه اندازه در مصوبه هیات مدیره آژانس بین المللی انرژی اتمی گنجانده شده است؟ خاطرنشان شد كه آمريكا و برخي دولتهاي مرتجع منطقه عزم خود را جزم كرده اند تا برنامه صلح آميز هسته اي اسرا را محدود كنند و در اين راه به انواع ترفندها متوسل شوند.

ابوالفت خاطرنشان کرد: سفر گروسی به سرزمین های اشغالی نشان داد که آژانس بین المللی انرژی اتمی به منطق اعتقادی ندارد و اهداف خود را با زور دنبال می کند تا اینکه رژیم صهیونیستی کوچک ترین توجهی به دنیا نکرد و کلاهک هسته ای در اختیار داشت. ما در مورد این صحبت می کنیم!

وی تاکید کرد: آمریکایی ها با حمایت از رژیم صهیونیستی می خواستند ایران را در جهان محدود کنند اما نه تنها شکست خوردند بلکه ایران روز به روز قدرتمندتر شد و به ابرقدرت در جهان و منطقه تبدیل شد.

این کارشناس بین المللی توضیح داد: در تاریخ آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ کشوری مانند ایران با این سازمان همکاری نکرده است، اما حسن نیت ایران برخلاف مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی است و باید پاسخ قاطع و صریح به آن داده شود. اقدامات ضد ایرانی او

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید