ایران برای پیشرفت باید با ولز و آمریکا رقابت کند/ فوتبال مستعد ایران باید به رده های اصلی توجه کند.


ساعت: 21:57
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883364

اشتفان افنبرگ ستاره سابق فوتبال آلمان در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شد و درباره شرایط فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ استفان افنبرگ بازیکن تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ امروز به همراه حمید استیلی سرپرست تیم ملی بزرگسالان از اردوی تیم ملی جوانان بازدید کرد.
افنبرگ که در بازدید از کمپ تیم ملی و ساختمان PAC دقایقی از تمرین تیم ملی جوانان را نیز تماشا کرد، درباره اهمیت کار با استعدادهای جوان گفت: در آلمان و سایر کشورهای اروپایی، تیم امید و جوانان. تیم ها در تقویت تیم های ملی نقش دارند. ارزش گذاری برای این بازیکنان بسیار مهم است. فوتبال ایران استعدادهای زیادی دارد و قدردانی از این جوانان بسیار مهم است. در واقع باید در تمرین این جوانان خیلی دقت کرد تا تیم ملی بزرگسالان ایران تقویت شود.»
افنبرگ درباره وضعیت تیم ملی بزرگسالان ایران در جام جهانی افزود: حقیقت این است که ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفته است. به نظر من مدعی اول این گروه انگلیس است و بین شما ولز و آمریکا می تواند رقابتی برای ادامه به عنوان تیم دوم گروه باشد که قطعا هدف مهمی خواهد بود. با این حال می دانم که ایران تیم بسیار خوبی با ظرفیت زیاد است. به خصوص به این دلیل که او در جام جهانی گذشته نمایش خوبی ارائه داد.
در حاشیه بازدید افنبرگ از اردوی تیم ملی جوانان، پیراهن تیم ملی توسط حمید استیلی و عبدالصمد مرفاوی به این پیشکسوت فوتبال آلمان اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید