ایران به یکی از کشورهای قدرت جهانی تبدیل شده است/ نسل جوان باید واقع بینانه و زیرکانه با جنگ ادراکی دشمن مقابله کند.

ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785643

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: نسل جوان باید با نگاه واقع بینانه و بصیرتی با جنگ ادراکی دشمن مقابله کند چرا که بسیج هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکفرمانده سپاه آلبورگ صبح امروز شنبه در مراسم نواختن زنگ بسیج در دبیرستان دخترانه اسپوررین کرج گفت:

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: شاید آن روزها همه فکر می کردند که بسیج برای جلوگیری از اغتشاشات دشمن، برای حفظ همه ارز و دفاع مقدس ایجاد شده است، اما همه دیدیم که تصمیم راهبردی امام خمینی(ره) باعث شد که بسیج مشکل را حل کند. مشکلات دنیای امروز «اسلام باش.

وی گفت: بسیوس در مقابله با متجاوز دشمن و جبهه نفاق، جنگ نرم، حفاظت از حرم، کمک به مردم در بلایای طبیعی و حفظ سلامت انسان در مقابل ولیعهد اقدام کرده است. نظامی بودن.

حیدرنیا گفت: بسیوس وارد همه عرصه ها شده و هر وقت احساس می کند گرهی در مسیر مردم است به خوبی آن را باز می کند. نمی توان آن را نادیده گرفت.

وی محرومیت زدایی، گره گشایی از معیشت مردم و کمک به دانش آموزان بی بضاعت را مانند دیگر عرصه های خدمت رسانی بسیج دانست و گفت: بسیج یک فرهنگ و اندیشه متعالی است و بسیجیان باید خود را برای مرحله دوم انقلاب آماده کنند.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه فعالیت امروز بسیج بر محور جهاد علمی، رسمی، اقتصادی و فرهنگی است، افزود: دانشجویان آینده نگر بدانند که آمریکا در دشمنی خود با نظام و مردم هر کاری انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از دشمنی با ایران اشباع شده است، گفت: ما در صبح پیروزی رسیدیم و به اوج نزدیک شده ایم. اگر به اوج برسیم، مشت های محکم و سیلی های مردم ایران و نسل جوان بر دهان جبهه استکبار «می خورد.

سردار حیدرنیا گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب 37 بار از کلمه «جوانان» استفاده شد و رهبری فرمودند که جوانان باید شانه های خود را برای مسئولیت های سنگین آماده کنند.

وی گفت: خصومت ها و فشارهای آمریکا بر ایران اگر یک صدم به هر کشوری تحمیل می شد از درون فرو می ریخت، اما انقلاب با وجود مشکلات فراوان با سربلندی پیش می رود و آینده متعلق به این انقلاب است. “

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه امروز ایران به یکی از اضلاع هندسی قدرت جهانی تبدیل شده است، افزود: آمریکا و همه کشورهای غربی در یک سو و ایران در سوی دیگر قرار دارند. ما آنقدر قدرتمند شده ایم که دشمن باید با ما مقابله کند.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در خاتمه گفت: دانش‌آموزان و نسل جوان باید با دید واقع‌بینانه و بصیرتی با جنگ ادراکی دشمن مقابله کنند زیرا بسیج هرگز به بن‌بست نمی‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید