ایران در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشت


ساعت: 23:14
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818944

سرمربیان تیم های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا درباره رقبای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ گرت ساوت‌گیت در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اسپورت درباره هم تیمی‌اش با ایران، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) در جام جهانی 2022 قطر گفت: ما بازی نکرده‌ایم و تیم سوم. در این گروه هنوز نمی شناسد و می تواند دربی انگلیس باشد. ما باید از گروه خود خارج شویم. هدف اول ما این است که به مرحله حذفی برسیم و سپس اهداف دیگرمان را دنبال کنیم.

سرمربی انگلیسی گفت: وقتی در ردیف اول قرار می گیری، این مزیت را خواهی داشت که با شش یا هفت تیم بزرگ روبرو نشوی. اکثر تیم های اول از گروه خود راضی خواهند بود. در کشور دوم نیز تیم های سطح بالایی حضور داشتند. آمریکا تیم جالبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و می دانیم که چه توانایی هایی دارند.

پس از اینکه بریتانیا، ایران و برندگان پلی آف اروپا (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) به عنوان رقبا در گروه B جام جهانی فوتبال 2022 قطر معرفی شدند، گرگ برهالتر به بی بی سی اسپورت گفت: “ما فکر می کنیم در گروه خوبی هستیم.” هر حریفی در جام جهانی سخت است.

وی تاکید کرد: جدال با انگلیس بازی هیجان انگیزی است، ایران حریف بسیار متفاوتی است که در مرحله انتخابی عملکرد خوبی داشت و پس از آن باید منتظر مشخص شدن حریف سوم خود باشیم. در کل از گروهی که در آن قرار داریم راضی هستم و برای شروع جام جهانی در قطر هیجان زده هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید