ایران سرزمین امنی است و مرزهایش امن است/ به شما هشدار می دهم مراقب رفتارتان باشید


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903911

فرمانده کل سپاه گفت: رزمایش اقتداری که توسط نیروی زمینی قدرتمند ما طراحی شد و امروز آغاز شد، باید نشان دهد که ما برای امنیت مردم خود می جنگیم. ایران سرزمین امنی است و مرزهای آن نیز امن است. . ما این پیام ها را برای همسایگان خود داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح (دوشنبه 4 مهرماه) در رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس گفت: این رزمایش اقتدار که مورد نظر میدان مقتدر ماست. نیروها و از امروز شروع به اجرا کرد، هدف آن این است که نشان دهیم ما برای امنیت مردم خود می جنگیم. ایران سرزمین امنی است و مرزهایش هم امن است. ما این پیام ها را برای همسایگان خود داریم. سیاست ما دوستی و برادری با همه همسایگان است و تا زمانی که همسایگان یا دیگران نخواهند علیه ملت ایران توطئه یا دشمنی کنند این اصل سیاست و سیاست ماست که در این صورت سیاست ما تغییر می کند.

وی افزود: دستوری به رژیم آل سعود دارم به شما هشدار می دهم مراقب رفتار خود باشید و این رسانه را کنترل کنید در غیر این صورت دود به چشم شما می رسد. ما اختلاف را با شما تمام می کنیم. شما از طریق این رسانه ها وارد امور داخلی ما شده اید، اما بدانید که آسیب پذیر هستید. گفتیم مواظب خودت باش

این خبر اضافه شد…..

دیدگاهتان را بنویسید