ایران فرصت خوبی برای توسعه تکواندو در کشورهای همسایه است


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818521

رئیس مرکز جهانی آموزش گفت: کشورهایی که می خواهند در تکواندو پیشرفت کنند، فرصت خوبی خواهند داشت تا به مرکز آموزشی جهانی کوکی وان در ایران بیایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یون یونگ سوگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو به ایران که میزبان دوره بین المللی هامدانگ است، گفت: میزبانی این دوره بین المللی در ایران بسیار خوب بوده و مانند سال های گذشته پس از افتتاحیه موفق بوده است. مرکز آموزش جهانی کوکی وان در ایران و طی مذاکراتی که با هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو انجام دادیم، مسئولیت هایی به این کشور محول خواهد شد، بنابراین نه تنها علاقه مندان به ایران؛ – به زودی از این موقعیت مساعد استفاده کنند. در کشورهای همسایه

وی با اشاره به تمدن غنی ایران گفت: این اولین بار نیست که به ایران سفر می کنم و قبلا تجربه حضور در این کشور را داشته ام. تاریخ و تمدن ایران مثال زدنی است و قطعا روابط خوب ما با آن کشور باعث گسترش همکاری ها به ویژه در تکواندو خواهد شد. همچنین طی صحبت هایی که با هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو داشتیم، کشورهایی که می خواهند در تکواندو پیشرفت کنند، فرصت خوبی خواهند داشت تا به مرکز آموزشی جهانی کوکی وان بیایند.

رئیس مرکز جهانی آموزش در خصوص حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو گفت:

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید