ایران قدرتمند به دستان توانمند دانش آموزان غیور شکل خواهد گرفت


ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916166

اصغری گفت: ایران قدرتمند به دستان توانمند شاگردان غیور ساخته خواهد شد و امروز عامل ناامیدی دشمنان، شاگردان غیور و جوانانی هستند که با ایمان ما به قله های پیشرفت رسیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمدرضا اصغری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در جمع دانش آموزان شرکت کننده در سمینار بوم توانا اظهار داشت: حضور در جمع دانش آموزان مؤمن و انقلابی باعث افتخار است زیرا این عزیزان هستند. پرچمداران جهاد علمی و فرهنگی امروز بزرگترین مجاهدت را امروز دارند و در راه استقلال کشور گام برمی دارند و به همین دلیل گام ها و اقدامات آنها قابل تقدیر است.

وی افزود: بی شک دانشجویان موتور محرکه کشور محسوب می شوند و با توجه به اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی انقلاب و ملت را در عرصه های مختلف تهدید می کنند، طبیعتا دانشگاهیان و دانشجویان در این زمینه رسالت مهمی بر عهده دارند.

سرهنگ عسگری حرکت در جهت ارتقای دانش، فناوری و پژوهش علمی را یکی از رسالت های مهم دانش آموزان عنوان کرد و گفت: دانش یکی از محورهای مهم اقتدار است و دانش آموزان مولد نیرو و اقتدار برای کشور هستند.

وی تاکید کرد: کاهش وابستگی در همه زمینه ها و تحقق ایران قدرتمند در همه بخش ها مهمترین اولویت دانشگاهیان است و امروز دشمنان به دنبال ایران وابسته و عقب مانده هستند و از این رو در مسیر تحقق ایران قدرتمند توطئه می کنند. .

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ایران قدرتمند با دستان توانمند دانش آموزان غیور میسر خواهد شد، افزود: امروز عامل یاس دشمن، دانش آموزان و جوانان غیور هستند که به اعتقاد ما به این مهم رسیده اند. قله های بلند پیشرفت

وی بیان کرد: مقام های برتر دانشجویان در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی نشان دهنده نشاط دانشجو و دانشگاه و وجود روحیه پرسشگری و مطالبه گری در بین جوانان است و این روحیه باید هر روز تقویت شود.

سرهنگ عسگری ادامه داد: درس گرفتن از مقاطع حساس تاریخ کشور و توجه به رهنمودهای ائمه انقلاب راه برون رفت از مشکلات است و با تلاش های صورت گرفته حماسه ها و دستاوردهای بسیاری خلق شده است که باید به خوبی تبیین شود و تلاش برای تبیین رسالت مهم دانشگاهیان است.

وی خاطرنشان کرد: روز دانشجو نماد استکبارستیزی و بصیرت دینی و انقلابی دانش آموزان عزیز ایرانی است و اینجانب به نوبه خود یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز را گرامی می دارم. به شما اطمینان دهم که ایران اسلامی و انقلابی با جوانان غیور است. فداکار، با بصیرت، آگاه به دشمن و آماده تلاش برای انقلاب، هیچ بن بست برای تحقق پیشرفت نخواهد بود.

لازم به ذکر است کارگاه بوم پرقدرت با حضور دانشجویان بسیجی جهادی به مدت 2 روز برگزار شد و گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان مرکزی بوم موضوعات مرتبط با حوزه تخصصی خود را در استان تهیه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید