ایران قدرتمند نافرمانی کرد و دشمنان انقلاب اسلامی را به وحشت انداخت/ تفکر و منطق بسیج برای رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است.


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913518

فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی:

سردار گرمی گفت: امروز ایران مقتدر به سمت تمدن بزرگ اسلامی به سرعت در حال حرکت است و به دلیل علم، پیشرفت و استکبارستیزی خود نافرمانی کرده و دشمنان انقلاب اسلامی را به وحشت انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار گرمی فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی صبح امروز در همایش اقتدار بسیج در تربت حیدریه اظهار داشت: دشمن باید بداند که نوکرشان چه زمانی در این مملکت قدرت داشته است و رژیم پهلوی در راس حکومت بود و بیش از 30000 مستشار آمریکایی داشت، حق حمله وحشیانه به این ملت را گرفتند، همین مردم به خیابان ها ریختند، شاه را بیرون کردند و امام امت را مردی الهی خواندند و پشت سرشان ایستادند. دین

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به درخت نور تبدیل شده است و دشمن نمی تواند به این کشور و نظام آسیب برساند. زمانی که ما در اوج ضعف بودیم، آمریکایی ها سیلی دوم را در تسخیر لانه جاسوسی خوردند و امام از این حرکت مردم به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

سردار گرمی گفت: می دانیم مشکلاتی در کشور وجود دارد که بخشی از آن به دلیل مدیریت ها و برخی به دلیل تحریم ها است، اما این افراد از انقلاب و اسلام حمایت می کنند زیرا می دانند این انقلاب به زودی انقلاب حضرت مهدی (عج) خواهد شد. ، خدا رحمتش کند و با سلام به عطا آن مقید باشد.

وی افزود: ما به سرعت به سمت تمدن بزرگ اسلامی پیش می رویم و امروز #ایرانی قدرتمند به دلیل علم، پیشرفت و استکبارستیزی که دارد، نافرمانی کرد و دشمنان انقلاب اسلامی را به وحشت انداخت.


ذهنیت و منطق بسیج، رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است

سرهنگ ناصری محد فرمانده سپاه تربت حیدریه در این همایش اظهار داشت: بسیج یعنی جمعی از مردم برای خدمت به مردم و تمام قداست بسیج و بسیج به فکر پاک و نیت پاک خود باز می گردد.

وی افزود: منطق بسیج رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است، ما این همه مصائب را تا افق دور که تمدن مهدوی است تحمل کرده ایم و تا ظهور حضرت خوجت عجل الله تعالی فرجه الشریف پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم. “

ناصری موحد گفت: می خواستیم بسیج را جهانی کنیم و کاخ ظلم طاغوت را بر سرشان خراب کنیم.

فرمانده بسیجیان تربت حیدریه گفت: به بیگانگان، وطن پرستان و دشمنان ملت ایران اعلام می کنیم امروز دقت کنید، موشک و موشک از غزه به تل آویو رسیده، بیدار شوید، موشک های انصارالله به ریاض رسیده، صدای چکمه های مقاومت نمی شود. پشت دیوارهای حیفا می شنوید؟

ناصری موحد گفت: در این شرایط انقلاب، بسیجیان تصمیم گرفتند نظام را از خون کثیف سلبریتی ها، خائنین، منافقین و ضد انقلاب پاکسازی و پاکسازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امام عزیزمان به قداست، شجاعت، مردانگی، شجاعت، صلابت و بصیرت بسیجی ایمان و اعتقاد راسخ داشتند لذا می فرمایند از خدا می خواهم مرا با بسیجم جمع کند.

همایش اقتدار بسیج تربت حیدریه در ششمین روز از هفته بزرگداشت بسیج با حضور 3000 نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت، گردان های بیت المقدس، امام حسین (علیه السلام)، امام علی (علیه السلام) برگزار شد. او)) و کوثر بسیج در خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی.

در پایان این همایش از بسیجیان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید