ایران قدرت واقعی خود را در پرونده تاج نشان داد/ کادر پزشکی ما امروز در خط مقدم علم هستند

ساعت: 17:45
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796662

بهزاد عین اللهی گفت: ایران قدرت واقعی خود را در پرونده تاج نشان داده است. قدرت واقعی هر کشوری برای مردم آن کشور به عنوان دفاع مقدس است که پس از چندین سال تهاجم و بایکوت دشمن مردمی در برابر آن ایستادگی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; بهرام عین اللهی امشب در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت با بیان اینکه همه ما به دولت معتقدیم روح بلند حاج قاسم و شهدای کشور پشتیبان دولت است و می تواند به ما کمک کند، گفت: سابقه پزشکی ماست. فقط با این دو سال تمام نمی شود. به گفته رهبر انقلاب، کشور هویت دارد و این هویت در مقاطع مختلف خود را نشان می دهد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در دفاع مقدس، نیروهای پزشکی ما تاریخ پرافتخاری را رقم زدند، اما خوب نوشته نشد و تبلور زیادی در هنر وجود نداشت. اما امروز وظیفه بازخوانی و نوشتن آنهاست تا جای بین جلاد و مظلوم عوض نشود.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس گروه بهداری در خط مقدم حتی در جبهه حضور یافتند و شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کردند و این حماسه همچنان ادامه دارد.

افسر گفت: در حمله شیمیایی دشمن ناجوانمردانه ترین حملات را به کشور ما تحمیل کرد. حتی در حمله شبانه به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) تیم پزشکی بیمارستان را ترک نکردند و همه با مواد شیمیایی مداوا شدند.

عین اللهی تاکید کرد: تاج واقعیت کشورها را روشن می کند امروز کشورهایی که توانستند بر تاج مسلط شوند قدرتمند هستند و بسیاری از کشورهای غربی که ادعا می کردند کشورهای قوی نیستند و بیماران آنها روی زمین ماندند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران قدرت واقعی خود را در پرونده تاج نشان داده است. قدرت واقعی هر کشوری برای مردم آن کشور به عنوان دفاع مقدس است که پس از چندین سال تهاجم و بایکوت دشمن مردمی در برابر آن ایستادگی می کند.

او گفت: «تا زمانی که من مردم دارم، قدرت داریم. حاج قاسم چون مردمی بود و با مردم بود; حاج قاسم قیام کرد، شما ژنرال های زیادی را در دنیا دیدید که دارای قدرت اسنادی هستند.

این مقام مسئول گفت: ما در واکسیناسیون اقتدار مردم را نشان دادیم، در ابتدای دولت تنها 5 میلیون واکسن به بهانه فتف و برجام متوقف شد.

عین اللهی گفت: همه پایگاه ها، ستادها و مدارس به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده اند، مردم روی صحنه آمدند و کار با موفقیت انجام شد. وی گفت: ما به اندازه جمعیت امارات در هفته تزریق داشتیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند چرا فعالیت کادر پزشکی نمایش داده نمی شود و چرا هنرمندان وارد این عرصه نمی شوند و این حکم دلیل برگزاری این جشنواره است، گفت: : آیا تخریب کادر پزشکی صورت گرفت؟ زیرا این یکی از موفقیت های خدمات پزشکی ایران بعد از انقلاب بود.

وی تاکید کرد: کادر پزشکی ما امروز در خط مقدم علم هستند. اما دشمن همیشه روی نقاط قوت ما متمرکز است و تخریب بخشی از دستورات دشمن است.

این مسئول گفت: بعد از کرونا کادر پزشکی که 24 ساعت نخوابیدند و بالای سر بیماران مبتلا به کرونا بودند و آتش روشن کردند این نمونه هویت ماست و کادر پزشکی جهاد دیدند.

عین اللهی با تاکید بر اینکه هنرمندان باید این خدمات را ارائه دهند، گفت: دست ما در وزارت بهداشت به روی هنرمندان باز است و وظیفه ما در روابط عمومی تعامل با هنرمندان است. خدمت با هنر متبلور می شود و هنر باید خدمتگزار باشد و ما برای تامین سلامت مردم به توان مردم تکیه می کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کیفیت ایجاد شده در علوم پزشکی باید ادامه داشته باشد، گفت: حرکت ما به سمت اقتدار علمی است و می‌گویم بدون لطمه به زحمات و آسیب دیدگان و استقلال کادر پزشکی است. در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین مراکز پزشکی ما در جهان است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب نیازمند الگوهایی از ایثار هستیم. حاج قاسم الگوی دانشگاه های ما است که شجاعانه با دشمن مقابله کردند و حقیقت عهد ما شهادت 205 کادر پزشکی در دوران ولیعهد است.

این مسئول گفت: مژده می دهم که رشته هنر پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی ایجاد می کنیم.

عین اللهی بیان کرد: می خواهیم این جشنواره سالانه برگزار شود و شروع خوبی است و حضور در کرمان که با نام حاج قاسم در دنیا درخشید اتفاق خوبی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سرباز واقعی امام زمان خود بوده و همواره از روح بلند ایشان کمک می خواهیم، ​​خاطرنشان کرد: امروز می گوییم حاج قاسم به امام زمان(عج) قول داده ایم. مردم؛ ما همیشه متعهد خواهیم بود و کمترین تسلیم نخواهیم شد و این حرکت تا ظهور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید