ایران هوشیارتر از همیشه در صحنه مذاکره است/ آمریکا متعهد و دروغگو است


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812826

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت یزد گفت: تیم مذاکره کننده ایران بیش از گذشته هوشیارتر در صحنه است و سه شرط اساسی ایران را برآورده نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان، بر لزوم فیض گرفتن از این ماه مبارک تاکید کرد و گفت: صدقه، روزه و خواندن منکرات از جمله دعاهای نهی است. دستورات قطعی ماه مبارک.


وی با تاکید بر قرائت مناجات شعبانیه در ماه شعبان گفت: دعای شعبانیه یکی از گنجینه های گرانبهای مکتب تشیع است که اگر معنای آن را بفهمد می داند چه گوهری است.


محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید از فرصت جوانی استفاده کرد، افزود: جوانی دوران جهل و غفلت نیست بلکه دوران پیشرفت، کمال و رسیدن به کمال است و باید از این دوران استفاده کرد. “


امام جمعه یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) پاسدار بزرگ دین و ولادت اوست. یکی از اعیاد بزرگ شیعیان است.


وی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: وفاداری ایشان در میان مصائب مثال زدنی است.


امام جمعه موقت یزد با اشاره به 15 اسفند و روز غزب گفت: در نجاری که عمل بسیار پسندیده و سنت بسیار حسنه ای است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند، اما نکاتی مانند کاشت درخت وجود دارد. متناسب با اقلیم استان باید در نظر داشت و در صرفه جویی در مصرف آب تلاش کرد.


وی همچنین بر کاشت درخت مثمر تاکید کرد و گفت: درخت نابارور فقط آب می گیرد و علاوه بر زیبایی، سرسبزی و طراوت باید برداشت هم داشته باشد.


محمدی ادامه داد: درختانی که در کوچه و خیابان کاشته می شود برای همه مردم است و همه می توانند از آن استفاده کنند و میوه های آنها هدر نرود همانطور که هم اکنون میوه درختان توت در خیابان های یزد هدر می رود.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره موضوع مذاکره خاطرنشان کرد: آمریکا و سایر کشورهای مذاکره کننده به گونه ای عمل می کنند که اگر مذاکره صورت نگیرد ایران را مقصر می دانند اما وضعیت ایران مشخص است.


محمدی با اشاره به سه شرط اصلی ایران گفت: طبق برجام باید همه تحریم ها برداشته شود. دوباره به راحتی قرارداد نشکنه چون آمریکا هم دروغ میگه و هم قراردادش رو میشکنه.


وی با اشاره به اینکه آمریکا و رسانه هایش مدام موضوع مذاکره را مطرح می کنند، افزود: اینطور نیست و ایران هنوز به شرایط خود نرسیده است و متاسفانه برخی غربی ها دنبال آمریکا هستند اما واقعیت این است که ما را گاز بگیر.” چندین بار.


امام جمعه موقت یزد گفت: اگر مسئولان مذاکره کنند قطعا توجه و هوشیاری بیشتری انجام می دهند و منافع ایران را در نظر می گیرند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید