ایران یکی از نقاط قوت تولید فرهنگی است


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840021

دیدار وزارت فرهنگ قطر و ایران در نمایشگاه کتاب؛

وزیر فرهنگ قطر و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران با یکدیگر دیدار و بر ادامه همکاری ها تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده و جدیدترین محصولات صنعت نشر و کتاب خود را به نمایش گذاشته اند.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به برپایی نمایشگاه 90 هزار متر مربع و دو بخش مجازی و حضوری گفت:

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای فرهنگی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت می شود، افزود: همچنین ایران آمادگی دارد در برگزاری رویدادهای فرهنگی با کشورهای دوست و همسایه همکاری کند.

وزیر قطری همچنین با اشاره به استقبال قابل توجه از نمایشگاه کتاب گفت: ازدحام جمعیت نشان می دهد که مردم از این نمایشگاه خوشحال هستند و باعث خوشحالی است که قطر نیز در آن حضور دارد.

شیخ عبدالرحمن بن حمد بن یاسم آل ثانی خاطرنشان کرد: ایران یکی از کشورهای قدرتمند در عرصه فرهنگ و تولیدات فرهنگی است و بسیاری از فرهنگیان در این کشور مطرح هستند.

وی افزود: قطر آمادگی همکاری فرهنگی با این کشور را دارد و تجربه نمایشگاه نشان داده است که می توان کار فرهنگی خوبی با این کشور تهیه کرد.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بیست و یکم آغاز به کار کرد و تا سی و یکم فروردین 1301 در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید